Barbie Wiki
Advertisement
Alexawandnew

Różdżka Alexy – przedmiot z filmu Barbie i tajemnicze drzwi, pozwalający posiadaczce na stwarzanie i przekształcanie przedmiotów.

Historia[]

Różdżka była szpilą do włosów Alexy. Na Zinnii Alexa zdała sobie sprawę, że jej ozdoba do włosów przekształciła się w magiczną różdżkę po tym, jak Romy jej ją ujawniła. Alexa używa jej jako rekwizytu w utworze Gdybym miała magię.

Alexawandnew0

Gdy Alexa przeszła przez tajemnicze drzwi do Zinnii, Romy spostrzegła różdżkę w wplecioną w jej włosy - księżniczka, nie dowierzając, wyciągnęła ją i przekształciła ubiór Nori (w jej żółtą, codzienną sukienkę). Przez pewien czas Alexa bawiła się różdżką przekształcając stroje wróżek i syren, stwarzając sznur pereł skoczkowi, latającą platformę, zmieniając kolor kwiatka. Potem próbowała przywrócić Nori skrzydła, a Romy ogon, jednak tu moc jej różdżki okazała się niewystarczająca.

Gdy po ostrzeżeniu Noli, księżniczka wraz Nori i Romy udały się do gaju, kryjówki Królowej Jednorożców w odległym zakątku Zinnii, podążająca wpierw śladem Noli, a potem trójki przyjaciółek, Malucia zaatakowała je i Królową Jednorożców. Wywiązała się zażarta walka, Malucia usiłowała zabrać przeciwniczce magię czarodziejskim berłem, co jej się nie udało - Alexa nie miała własnej magii, a tylko pochodzącą od różdżki - co na dłuższą metę nie miało znaczenia, ponieważ magia różdżki Alexy, znacznie słabsza od mocy berła, nie pozwalała na skuteczną obronę. Alexa straciła różdżkę i musiała salwować się ucieczką.

Bouncieswand

Gdy Alexa powróciła do kryjówki, okazało się że skoczki odnalazły różdżkę. Gdy tylko zwróciły ją księżniczce, wyczarowała latającą platformę, na której (wraz z Romy i Nori) poleciała do pałacu Malucii. Druga magiczna bitwa obu księżniczek odbyła się w sali tronowej. Gdy Malucia zaczęła odbierać moc jej różdżki, Alexa spostrzegła że berło przeciwniczki pęka – udała, że nie ma już chęci do walki, pozwalając zabrać sobie całą magię. W rezultacie tuż po tym, jak różdżka rozwiała się, berło Malucii pękło, a cała zdobyta przez nią magia, wniknęła w ciało Alexy. Księżniczka oddała magię jednorożcom, Nori, Romy i wszystkim stworzeniom w Zinnii.

Wygląd[]

Różdżka Alexy miała różową rączkę z wzorkami, złotą obsadą różowego kamienia na szczycie. U spodu rączki znajdował się niewielki szmaragd.

Galeria[]

Barbie i tajemnicze drzwi
Motto: „You never know what you can do, unless you try.”

Media: Barbie i tajemnicze drzwiścieżka dźwiękowa
Postacie: Ambasador HilgoviiKsiężniczka AlexaKsiężniczka MaluciaKsiążę KieranNoriRomyJennaSamanthaBabcia AlexyKrólowa AdrienneKrólowa Jednorożec Małe jednorożceKrólowa ZinniiKról TerranceKról ZinniiBrookhurstNolaPan PrimroseGrodlinKucharkaSkoczkiTrogowieSniffWhiff
Przedmioty: Berło MaluciiRóżdżka AlexyCzarodziejska książkaChwastuch
Piosenki:Co się wydarzy” • „Gdybym miała magię” • „Dość już łez” • „Muszę ją mieć” • „Mam magię” • „Mamy magię
Lokalizacje: GajHilgoviaPałac królewskiSekretny zakątekZinniaPałac królestwa ZinniiTajemnicze drzwiPokój AlexyPokój herbaciany

Barbie i tajemnicze drzwi Logo
Advertisement