Barbie Wiki
Advertisement

Penelopa (ang. Penelope) – postać z filmu Barbie jako Roszpunka. Jest smokiem i najlepszą przyjaciółką Roszpunki i Hobie'ego. Głosu użyczyła jej Agnieszka Kunikowska.

Osobowość[]

Penelopa to miła, zabawna i niezdarna młoda smoczyca. Jest bardzo pomocna i chętna do udowodnienia swoich smoczych umiejętności swoim przyjaciołom, ojcu i sobie. Jej ojciec, Hugo, nie jest zadowolony z jej braku umiejętności latania i ziania ogniem. Uważa, że jest smokiem i powinna być przerażająca. Penelopa boi się wszelkich owadów, także węży i ​​pająków, i wysokości, chociaż później przenosi Roszpunkę przez magiczną ścianę. Penelopa czuje się tak, jakby jej ojciec nigdy nie był szczęśliwy przy niej, ku jej przerażeniu, i mówi Hobiemu, że nigdy nie uśmiecha się do niej. Jednak kiedy jej ojciec mówi, że jest prawdziwym smokiem, staje się bardziej pewna swoich umiejętności.

Wygląd fizyczny[]

Penelopa jest młodym smokiem. Jest znacznie mniejsza niż jej ojciec. Jest do niego podobna, oboje są fioletowi, ale na tym kończą się podobieństwa; Penelopa ma znacznie łagodniejsze rysy niż jej ojciec, a jej łuski są jaśniejsze. Ma duże niebiesko-zielone oczy i długie rzęsy oraz małe białe zęby. Jej szyja, klatka piersiowa, brzuch i skrzydła są na końcu jej ogona.

Ogon Penelopy jest duży, więc od czasu do czasu przewraca rzeczy. Ma długie ręce i nogi z dużymi stopami. Na każdej stopie ma trzy duże palce, z ostrymi beżowymi pazurami. Wnętrze jej uszu i dłoni jest różowe.

Umiejętności[]

Szybki refleks: Penelopa jest w stanie podnosić przedmioty, które przewraca bardzo szybko.
Zianie ogniem: Jako smok, Penelopa może naturalnie zieje ogniem, chociaż początkowo, kiedy próbuje, jej ogniste kule są małe.
Latanie: Penelopa jest w stanie latać, ale na początku filmu boi się wysokości.

Galeria[]

Cytaty[]

  • "Idź Roszpunko, idź. Pochowam twoje rzeczy."
  • "Patrzcie tylko na to. Oo, ale się na kogoś wkurzyła! Nie chciałabym być w jego skórze."
  • "Co? Mam niezgrabne ruchy? Jestem jak sarenka!"
  • "Myślisz, że tam są jakieś pająki? Nie za bardzo je lubię. Z wężami i robakami też się nie kumpluję."
Barbie jako Roszpunka
Motto: „Miłość i wyobraźnia mogą zmienić świat.”

Film: Barbie jako Roszpunka
Postacie: BarbieGothelHobieHugoShellyKról FryderykKról WilhelmOttoPenelopaKsiążę StefanKsiążę TommyKsiężniczka KatrinaKsiężniczka LorenaKsiężniczka MelodyRoszpunkaMatka RoszpunkiZłotnik
Przedmioty: Pędzel Roszpunki
Lokalizacje: Posiadłość GothelZamek Króla FryderykaKrólestwo Króla Fryderyka
Piosenki:Constant As The Stars Above” • „Rapunzel Theme” • „Wish Upon A Star

Barbie jako Roszpunka Logo
Advertisement