Barbie Wiki
Advertisement

Pani Willows – postać z filmu Barbie: Akademia Księżniczek. Jest przybraną matką Blair oraz Emily. Postać tę w wersji oryginalnej dubbinguje Ellen Kennedy, a polskiej Katarzyna Kozak.

Wygląd[]

Pani Willows ma krótkie, brązowe włosy i oczy. Na początku filmu widzimy ją z podkrążonymi brązowymi oczyma, w koszuli nocnej i szlafroku, poruszającą się o lasce, co jest prawdopodobnie skutkiem przebytej właśnie operacji. Gdy przybywa do pałacu, chodzi już bez laski i wygląda znacznie zdrowiej. Ubrana jest wtedy w białą bluzkę z długimi rękawami, długą różową spódnicę, spiętą czarnym paskiem i różowe buty na płaskim obcasie.

Charakter[]

Pani Willows to osoba dobra i szlachetna. Urodzona optymistką, zawsze jest pełna nadziei. Gdy Blair ma wątpliwości, czy może przyjąć zaproszenie do Akademii Księżniczek, pozostawić ją i Emily bez wsparcia, przybrana matka przekonuje ją, że nie może zmarnować takiej szansy, a ona jakoś sobie poradzi.

Historia[]

Gdy król Reginald i królowa Izabella zginęli w wypadku samochodowym, mająca jeden roczek księżniczka Sopha, córka pary królewskiej przeżyła i została podrzucona na próg domu w którym mieszkała pani Willows. Wypadek był dziełem Dame Devin, szwagierki królowej, pragnącej by jej córka Delancy została władczynią Gardanii.

Pani Willows zaopiekowała się Sophia, nazywając ją Blair, nieświadoma, że niemowlę to księżniczką, którą wszyscy uważają za zmarłą. Prawdopodobnie później adoptowała Emily. Cała trójka mieszkała w biednej dzielnicy, gdy pani Willows rozchorowała się, Blair zaczęła pracować jako kelnerka w barze szybkiej obsługi, by jej przybrana matka miała jak najlepszą opiekę medyczną, a ona i Emily środki utrzymania. 

Emily zgłosiła Blair do królewskiej loterii, by miała szansę uczęszczać do Akademii Księżniczek. Blair wygrała i poszła do Akademii, a dzięki wsparciu Hadley, Isli i dyrektorki Alexandry Privet nie tylko ukończyła ją, ale i rozwiązała tajemnicę swego pochodzenia.

Gdy Blair została koronowana na księżniczkę Gardanii, pani Willows zamieszkała w pałacu wraz z nią i Emily.

Barbie: Akademia Księżniczek
Motto: „W każdej dziewczynie drzemie księżniczka.”

Media: Barbie: Akademia Księżniczek
Postacie: Alexandra PrivetBlair WillowsBrockCapriceDame DevinDelancy DevinEmily WillowsGraceHarmonyJosetteKról ReginaldLorrainePani WillowsKsiążęKsiążę NicholasKsiężniczka HadleyKsiężniczka IslaKsiężniczka MirandaKsiężniczka PortiaUczennice Akademii KsiężniczekKrólowa IsabellaDama Dworu Królowej IzabeliKrólewski SędziaKsiążęce AsystentkiWickellia
Lokalizacje: Café GardaniaGardaniaPałac GardaniiAkademia Książąt
Przedmioty: Królewska Korona Gardanii
PiosenkiChcę dotrzeć na szczyt” • „Urodzona księżniczka” • „We Rule This School

Barbie Akademia Księżniczek Logo
Advertisement