Barbie Wiki
Advertisement
Pędzel Roszpunki

Pędzel Roszpunki – przedmiot z filmu Barbie jako Roszpunka. Został znaleziony przez Roszpunkę w ukrytym pokoju w rezydencji Gothel.

Historia[]

Pierwotnie pędzel był szczotką do włosów. To był prezent od rodziców Roszpunki na jej pierwsze urodziny. Ma napis: „Jak pewna jesteś gwiazd na niebie, tak pewna bądź, że kochamy Ciebie. Dla naszej córki Roszpunki, na jej pierwsze urodziny. Kochający mama i tata”. Roszpunka nie wiedziała, że istnieje, dopóki nie została nastolatką, ponieważ Gothel porwała ją jako dziecko i powiedziała jej, że rodzice ją porzucili.

Po tym, jak Gothel złamała wszystkie pędzle Roszpunki i inne przedmioty do malowania, Roszpunka zobaczyła, jak mała wróżka pojawia się magicznie w wieży, która powiedziała jej, że może zmienić swoją szczotkę do włosów w pędzel za pomocą jej magicznej różdżki. Roszpunka spojrzała na gwiazdę na niebie, powiedziała sobie, że z pewnością znajdzie sposób na uwolnienie się i zostawia szczotkę na parapecie. Wróżka macha swoją różdżką przez niebo, aby przywołać gwiezdne strzały i przekształca ją w pędzel. Teraz Roszpunka była w stanie tworzyć obrazy bez farby. Namalowała królestwo księcia Stefana na ścianie i przeszła przez nie, by opuścić dwór. Roszpunka pyta Stefana, czy nie wie, kto mógł stworzyć pędzel.

Odwiedzają złotnika, który powiedział Roszpunce, że został zrobiony przez jego brata, który mieszkał w królestwie Wilhelma. Dało to Stefanowi do myślenia, że Roszpunka może pochodzić z królestwa Wilhelma. Aby wrócić, Roszpunka maluje wieżę na drzwiach w pobliżu zamku. Roszpunka spotyka księcia Stefana i godzi się pójść z nim na bal, ale Gothel odkrywa to i niszczy pędzel. Później Gothel zostaje uwięziona w wieży przez przejście, które wcześniej namalowała Roszpunka.

Galeria[]

Barbie jako Roszpunka
Motto: „Miłość i wyobraźnia mogą zmienić świat.”

Film: Barbie jako Roszpunka
Postacie: BarbieGothelHobieHugoShellyKról FryderykKról WilhelmOttoPenelopaKsiążę StefanKsiążę TommyKsiężniczka KatrinaKsiężniczka LorenaKsiężniczka MelodyRoszpunkaMatka RoszpunkiZłotnik
Przedmioty: Pędzel Roszpunki
Lokalizacje: Posiadłość GothelZamek Króla FryderykaKrólestwo Króla Fryderyka
Piosenki:Constant As The Stars Above” • „Rapunzel Theme” • „Wish Upon A Star

Barbie jako Roszpunka Logo
Advertisement