Barbie Wiki
Advertisement
To hasło dotyczy postaci z filmu Barbie: Syrenkolandia, zobacz też: Nori.

Nori – postać z filmu Barbie: Syrenkolandia. Głosu użyczyła jej Joanna Węgrzynowska.

Historia[]

Kiedy Książę Nalu zostaje porwany przez Grzybiaków, Elina prosi Nori o pomoc. Na początku Nori jest szorstka i nieuprzejma w stosunku do Eliny, mówiąc jej, że sama poradzi sobie lepiej. Nie jest chętna udzielenie Elinie informacji o Syrenkolandii, ponieważ myśli, że Elina i Nalu są w sobie zakochani, przez co Nori jest zazdrosna. Próbuje nawet uciec Elinie po tym, jak wróżka zdobywa informacje od małych syrenek. Jednak Elina dogoniła ją, twierdząc, że pomoże jej znaleźć Nalu czy tego chce, czy nie. Kiedy Nori zostaje uwięziona przez rośliny w Otchłani Rozpaczy, Elina oddaje skrzydła w zamian za ogon i ratuje ją.

Nori i Elina stają się przyjaciółkami i działają wspólnie, aby uratować Nalu. Elina odkrywa, dlaczego Nori była nieprzyjemna w stosunku do niej, kiedy się poznały. Wszystko dlatego, ponieważ Nori jest zakochana w Nalu i była zazdrosna, gdyż myślała, że Elina i Nalu są w sobie zakochani. Nori czuła się także niepewnie, myśląc, że nigdy nie będzie miała szansy być z Nalu. Elina uspokaja ją, a Nori wybacza jej. Kiedy Nalu zostaje uratowany, jeden z Grzybiaków wlewa truciznę do wody. Elina odzyskuje fiolkę z trucizną, ale nie udaje jej się wyjść z wody na czas, aby odzyskać skrzydła. Widząc, że Elina jest smutna, Nori daje jej owoc, pozwalający poznać swoje prawdziwe ja. Dzięki temu, Elina odzyskuje swoje skrzydła. Nalu mówi Nori, że teraz wszystko skończy się dobrze, łapiąc ją za rękę. Nori jest zaskoczona, twierdząc, że była przekonana, że Elina i Nalu są w sobie zakochani. Elina mówi Nori, że Nalu jest tylko jej przyjacielem, wyjawiając również, że Nori kocha Nalu i to z wzajemnością. Prawdopodobnie stają się parą.

Wygląd i osobowość[]

W czasie trwania filmu, Nori przechodzi wielką zmianę. Jest niegrzeczna, nieuprzejma i arogancka. Jednak z czasem, kiedy zaprzyjaźnia się z Eliną, staje się pomocna, przyjacielska i uprzejma.

Nori ma niebieski top i fioletowy ogon. Na jej lewym ramieniu mieni się wstęga odwagi, którą otrzymała wraz z Eliną kiedy odważyły się zejść do Otchłani Rozpaczy. Nori ma niebieskie włosy, niebieskie oczy i jasną cerę.

Ciekawostki[]

  • Imię Nori po japońsku oznacza "wodorosty".
  • Jest jedną z niewielu postaci z Barbie, której kolor brwi nie jest taki sam jak kolor włosów.
  • Dzieli imię z Nori, wróżką z filmu Barbie i Tajemnicze Drzwi.

Galeria[]

Barbie: Syrenkolandia
Motto: „Ufaj sobie, takiej jaka jesteś.”

Film: Barbie: Syrenkolandia
Postacie: AzuraBibiElinaNoriGrzybus MaksimusChryzantemaMotylenka • Wyrocznia Delfina • Książę NaluLaverna • Fioletowa syrenka • Różowa syrenka • Żółta syrenka • Delfinka
Stworzenia: Kwiatowe wróżki • Chochliki • PufciakiGrzybiakiSyreny • Ogniopióry
Przedmioty: Antymagiczny Owoc
Lokalizacje: WróżkolandiaMagiczna ŁąkaSyrenkolandiaPeonia • Kryształowa Zatoka

Barbie Mermaidia Logo
Advertisement