Barbie Wiki
Advertisement

Nora – postać z filmu Barbie: Księżniczka i piosenkarka. Nora pełni funkcję specjalistki do spraw organizacyjnych Keiry.

Wygląd[]

Nora pochodzi z Azji, jest szatynką o bladej karnacji skóry, ma brązowe oczy. Krótkie włosy opadają na prawą stronę twarzy, z tyłu są spięte w niewielki kok. Usta maluje jasnoczerwoną szminką, na nosie ma okulary w wąskich, czarnych oprawkach. Ubiera się bardzo młodzieżowo: jasnofioletowy, obcisły top ze szpiczastym dekoltem, na który narzuca krótką, czerwoną kurteczkę z rękawami do łokci i podniesionym kołnierzem. Na prawym ramieniu ma dwie czerwone bransoletki. Wąskie nogawki półmatowych, obcisłych skórzanych spodni, barwy czarnoniebieskiej wpuszcza w cholewy czarnych butów na wysokim obcasie.

Osobowość[]

Będąc wysokiej klasy specjalistką do spraw organizacyjnych, Nora potrafi załatwić Keirze wstęp omalże wszędzie, łącznie z uroczystym przyjęciem herbacianym dla arystokracji w pałacu królewskim Meribelli.

Nora jest perfekcjonistką, stawiającą osobom z którymi współpracuje równie wysokie wymagania, jak sobie – nie znosi, gdy ktoś lub coś nawala, a jej precyzyjnie ułożony plan załamuje się. Niezbyt podobają jej się również sytuacje, gdy musi organizować występ Keiry, nie dysponując niezbędnymi, z jej punktu widzenia, informacjami. Najszczęśliwsza jest, gdy show, który zorganizowała, odnosi sukces.

Ciekawostki[]

  • W filmowych wpadkach (bloopers): Nora tańczy z innymi postaciami (m.in. z Rupertem i na scenie z Keirą). 
  • Strój Nory po zmianie kolorystyki pojawia się na wielu statystach.
  • Ma podobną fryzurę, jak Blair jako kelnerka z baru szybkiej obsługi w filmie Barbie: Akademia Księżniczek.

Galeria[]

Barbie: Księżniczka i piosenkarka
Motto: „Każdy iskrę w sobie nosi, Czy już wiesz kim pragniesz być? Odważnie trzeba żyć, naprzód idź. Jestem tu!”

Film: Barbie: Księżniczka i piosenkarkaścieżką dźwiękową
Postacie: Księżna AmeliaCharlotteDanielEmilyKról FredericKsiężniczka MeredithKsiężniczka VictoriaKsiężniczka TreviKeiraKsiążę LiamLimburgerLady HamiltonNoraRiffRupertSeymour CriderKsiążę TrentinoVanessaOgrodowe Wróżki
Przedmioty: Diamentowa GardeniaMikrofon KeirySzczotka księżniczki Tori
Lokalizacje: Pałac Króla FredericaMeribella • Amfiteatr Meribelli • Tajemniczy Ogród
Piosenki:Jestem tu” • „Jestem tu/Księżniczki też bawić się chcą” • „Jak ona pragnę żyć” • „Być księżniczką/Być gwiazdą estrady” • „Wspaniały dzień” • „Szybujemy do gwiazd” • „Princess & Popstar Finale Medley” • „Księżniczki też bawić się chcą

Barbie The Princess & The Popstar Logo
Advertisement