Barbie Wiki
Advertisement
To hasło dotyczy postaci z filmu Barbie z Jeziora Łabędziego, zobacz też: Liana.

Liana – postać z filmu Barbie z Jeziora Łabędziego. Jest szybką, inteligentną, podstępną i przyjazną dziewczyną, która została przeklęta przez Rotbarta w lisa. Liana jest utalentowana w tańcu, podobnie jak jej przyjaciele. Nigdy nie mówi i komunikuje się poprzez język ciała, jak lis.

Historia[]

Mieszka w Zaczarowanym Lesie ze wszystkimi swoimi przyjaciółmi. Kiedy Rotbart przejął las, ona i jej przyjaciele próbowali go powstrzymać, ale zamienił ją w lisa i została zmuszona do bycia jego niewolnikiem. Jednak jej przyjaciółka Carlita, odwróciła uwagę jednego ze strażników Rotbarta i uciekła wraz ze swoimi przyjaciółmi. Po raz pierwszy widziana jest jako lis, który obserwuje Odettę z lasu, gdy Odetta wyciągnęła kryształ. Później widziano ją jako oglądającą walkę pomiędzy Odettą i Rotbartem jako lisem. Niedługo potem widziana jest jak zmienia się w człowieka wraz ze swoimi przyjaciółmi. Później jest widziana jako lis wraz z przyjaciółmi. Niedługo potem nie widziano jej, ale później pomagała w przygotowaniach do przyjęcia Odetty i Daniela. Następnie widziana jest jak gra na flecie i tańczy z przyjaciółmi, ucząc Odettę tańczenia. Ostatnio widziano ją, jak tańczy z Carlitą, Iwanem i Kelly na przyjęciu. Teraz jest w pełni człowiekiem.

Wygląd fizyczny[]

Kiedy Liana jest lisem, jest mała i pomarańczowa z białymi podbródkami, czarnymi łapami i czarnymi oczami. Jako człowiek, Liana ma jasną skórę, niebieskie oczy i truskawkowe blond włosy. Nosi czerwoną sukienkę i czerwone buty. Dodatkowo, kiedy była jeszcze istotą ludzką pod wpływem zaklęcia Rotbarta, Liana miała czerwone uszy i ogon. Kiedy Rotbart został pokonany, jej uszy i ogon zniknęły.

Ciekawostki[]

  • Imię Liany nigdy nie zostało powiedziane w filmie, ale zostało wspomniane na stronie internetowej Barbie z Jeziora Łabędziego, na opakowaniu jej lalki.
  • Jej postać jest grana przez Lianę, postać z serii lalek Barbie, która była jedną z przyjaciółek Shelly.
  • Dzieli imię z Księżniczką Lianą z filmu Barbie i Diamentowy Pałac.
  • Jej lalka ma rude, proste włosy zaś w filmie są one kręcone i w kolorze truskawkowego blondu.

Galeria[]

Barbie z Jeziora Łabędziego
Motto: „Jesteś odważniejsza niż myślisz.”

Film: Barbie z Jeziora Łabędziego
Postacie: BarbieTata OdettyCarlitaErazmKrólowa WróżekIwanJennyShellyShellyLianaLilaMariaMarisaOdyliaKsiążę DanielKsiężniczka OdettaKrólowa MatkaReggieRotbart
Przedmioty: Magiczny KryształKsięga Leśnej Wiedzy
Lokalizacje: Zaczarowany LasPałacWioska
Piosenki:Wings

Barbie z Jeziora Łabędziego Logo
Advertisement