Barbie Wiki
Advertisement

Kylie Morgan – postać z filmu Barbie i podwodna tajemnica 2. Jest rywalką Merliah Summers. Staje się zazdrosna, kiedy Marliah zyskuje więcej uwagi, mimo że to Kylie zdobywa pierwsze miejsce.

Kylie przemienia się w syrenę, kiedy pachołek Eris (tęczowa ryba Alistar) nakłania ją do zabrania magicznego naszyjnika Merliah i uwolnienia Eris z jej wiru. W końcu zaprzyjaźnia się z Merliah i pomaga jej ocalić ocean.

Wygląd fizyczny[]

Kylie jest australijską nastolatką, o opalonej cerze. Ma długie, brązowe włosy i piwne oczy. Nosi splecione włosy w fioletową gumkę przez cały film i małe, fioletowe kolczyki.

W kokursie surfingowym w Malibu nosi zielono-purpurowe bikini i dopasowane szorty. W Australii nosi purpurowe bikini i dopasowane szorty.

Kiedy zmienia się w syrenę, nosi fioletowy top z paskiem na ramieniu i fioletowym kwiatkiem po prawej stronie. Jej fioletowo-różowy ogon ma kwiat identyczny z tym na gorsecie, ale po lewej stronie talii.

Osobowość[]

Kylie jest zazdrosna o Merliah i drwi z niej i jej przyjaciół, nawet, jeśli są dla niej miłe. Tak jest z początku filmu, na koniec staje się przyjaciółką Merliah i wygrywa pierwsze miejsce w Mistrzostwach Świata w surfingu; Merliah pozwoliła jej wygrać, po tym, jak odkryła, że udało jej się stworzyć Merilię. Ale potem, Kylie zdecydowała się podzielić nagrodą z Merliah. Kylie zaczyna się zmieniać po tym, jak zostaje uratowana przez Merliah i Snouts z wodnego wiru.

Ciekawostki[]

Barbie i podwodna tajemnicaBarbie i podwodna tajemnica 2
Motto: „To, co Cię wyróżnia, może być twoją największą siłą.” • „Dobrze jest być częścią czegoś większego od siebie.”

Media: Barbie i podwodna tajemnicaścieżka dźwiękowaBarbie i podwodna tajemnica 2
Postacie: Merliah SummersFallon CaseyHadleyBreak SummersZumaRip SummersKrólowa CalissaErisAlistairKaylaXylieWyrocznie (DeeDeandraDeanne) • RemoRyborazziPysioSyrenkaRybka SyrenkiRyba MarzeńCzerwonoustaKylie MorganGeorgie MajorsSkarabowateAmbasadorka SelenaAmbasadorka KattrinAmbasadorka RenataAmbasadorka MirabellaAlana HoniKomentator
Lokalizacje: MalibuOceanaButik Kayli i Xylie • Sydney • Aquellia
Piosenki:Summer Sunshine” • „Królowa fal” • „Swimmin' on Sunshine” • „Show Me Some Love” • „Królowa fal” (wersja Eris) • „Do The Mermaid
Przedmioty: Naszyjnik MerliahPodwodna MP-trójka

Barbie Mermaid Tale LogoBarbie Mermaid Tale 2 Logo
Advertisement