Barbie Wiki
Advertisement

Księżniczka Portia z Nonsensundii – postać z filmu Barbie: Akademia Księżniczek. Jest jedną z księżniczek wybranych na 144. Paradzie Księżniczek. Głosu użyczyła jej Marta Dobecka.

Wygląd fizyczny[]

Portia ma krótkie, rude włosy, jasną karnację i niebieskie oczy. Nosi królewską tiarę. Jest widziana tylko w mundurku szkolnym oraz w pomarańczowej sukni na koronacji.

Osobowość[]

Portia jest najlepszą (i prawdopodobnie jedyną) przyjaciółką Delancy, ale traktowana jest przez nią jako pomocnik, lub marionetka. Nie jest inteligentna i żyje w swoim małym świecie. Mówi w niesekwencjach i jest słaba w liczeniu. Portia może być także leniwa; gdy wszyscy trenowali równowagę z książką na głowie, ona trzymała ją w rękach nad głową. Jednak Portia nie wydaje się być złośliwa, jest raczej przyjaźnie nastawiona; była w grupie uczniów, którzy podziwiali nowe mundurki Blair, Hadley i Isli.

Galeria[]

Cytaty[]

  • "Um, Delancy, istnieje coś takiego jak za dużo pefum."
  • (Po podniesieniu ciastka z podłogi) "Spójrz Delancy, podają ciastka z podłogi."
  • "Um, przyjmujesz zamówienia? Bo oddałabym wszystko za mleczną mocchę z podwójną pianką. Ciastko z podłogi było pyszne."
  • (Do Delancy) "Ukradłaś mi ciastko!" (Delancy: Nie ja, Blair) "Jak mogła... miałam na nie ochotę."
  • "Zasłużyła sobie za kradzież ciastka."
  • (Do Blair) "Stanęłaś mi na ośmiu palcach. Teraz zostały mi tylko cztery." (Blair: Dwa. Zostały Ci dwa palce) "To jeszcze gorzej."
  • (Do Delancy) "Delancy, tu jest różowa linia."

Ciekawostki[]

  • Fryzura Portii jest wielokrotnie wykorzystywana w tle innych filmów. Jest również używana dla tancerzy Keiry w filmie Barbie: Księżniczka i piosenkarka.
  • W polskiej wersji językowej podczas jej koronacji Królewski Sędzia przedstawił ją jako Księżniczka Portia z Nonsensundii (w oryginale – z Narcissi).
    • W oryginale nazwa królestwa Narcissia odnosi się do kwiatu Narcyz. To pasuje do motywu kwiatowego różnych imion królestwa.
Barbie: Akademia Księżniczek
Motto: „W każdej dziewczynie drzemie księżniczka.”

Media: Barbie: Akademia Księżniczek
Postacie: Alexandra PrivetBlair WillowsBrockCapriceDame DevinDelancy DevinEmily WillowsGraceHarmonyJosetteKról ReginaldLorrainePani WillowsKsiążęKsiążę NicholasKsiężniczka HadleyKsiężniczka IslaKsiężniczka MirandaKsiężniczka PortiaUczennice Akademii KsiężniczekKrólowa IsabellaDama Dworu Królowej IzabeliKrólewski SędziaKsiążęce AsystentkiWickellia
Lokalizacje: Café GardaniaGardaniaPałac GardaniiAkademia Książąt
Przedmioty: Królewska Korona Gardanii
PiosenkiChcę dotrzeć na szczyt” • „Urodzona księżniczka” • „We Rule This School

Barbie Akademia Księżniczek Logo
Advertisement