Barbie Wiki
Advertisement

Księżniczka Obłoków Pąs (ang. Cloud Princess Blush) – postać z filmu Barbie i magia pegaza.

Jest młodą Księżniczką Obłoków i żyje w Królestwie Obłoków wraz z siostrami, Księżniczką Obłoków Różą i Księżniczką Obłoków Bez oraz matką Królową Obłoków Rayla, Briettą i wieloma innymi pegazami. Pąs, Bez i Róża malują wschód i zachód słońca pomarańczowym, różowym i liliowym.

Historia[]

Pąs jest widziana pierwszy raz, gdy Brietta przynosi Annikę i Dygotkę do Pałacu. Róża ogłasza, że Brietta wraca. Pąs wskazuje również, że ktoś z nią jest. Kiedy Brietta ląduje, księżniczki lecą do niej na małych pegazach, aby ją przywitać. Brietta mówi, że to pora snu, a Róża mówi, że to świetnie. Księżniczki prowadzą Annikę do swojej matki, Królowej Obłoków.

Kiedy wszyscy są w przymierzalni, Pąs przypina spinki do grzywy Brietty. Są one w kształcie słońca, gwiazdy i okręgów. Annika przychodzi w innym stroju i Pąs pyta, czy jej cieplej. Kiedy Annika i Rayla rozmawiają o tym, jak pokonać Wenlocka i złamać zaklęcie rzucone na matkę i ojca Anniki, Różą wykrzykuje: "A co z Różdżką Światła?". Pąs natychmiast ją uspokaja, a Pąs mówi, że Brietta nie lubi o tym rozmawiać, bo uważa, że ona nie istnieje.

Kiedy dzwonią dzwony, nadszedł czas, aby Księżniczki wykonały swój obowiązek, malując wschód i zachód.

Galeria[]

Barbie i magia pegaza
Motto: „Zawsze jest nadzieja.”

Film: Barbie i magia pegaza
Postacie: Książę AidanOjciec AidanaKsiężniczka AnnikaKsiężniczka BriettaDygotkaKrólowa Obłoków RaylaKsiężniczka Obłoków BezKsiężniczka Obłoków PąsKsiężniczka Obłoków RóżaErykFerrisKrólKrólowaOllieWenlockŻony WenlockaGryf Wenlocka
Przedmioty: Różdżka Światła
Lokalizacje: Królestwo ObłokówPałac ObłokówZakazany Las
Piosenki:Hope Has Wings

Barbie i magia pegaza Logo
Advertisement