Barbie Wiki
Advertisement

Księżniczka Meredith z Meribelli – postać z filmu Barbie: Księżniczka i piosenkarka. Mieszka w pałacu królewskim w Meribelli wraz z siostrami Tori i Trevi oraz królem Frederikiem, a także księżną Amelią.

Wygląd[]

Meredith to blondynka o niebieskich oczach. Nosi bladoniebieską sukienkę, z różowym kołnierzykiem, z krótkimi, bufiastymi rękawkami. Góra sukni jest ozdobiona trzema czerwonymi różami. Różowy pasek z kokardką spina sukienkę w podniesionej tali, gdzie przechodzi w rozkloszowaną spódnicę do kolan, z różowym brzeżkiem. Fryzurę upina błyszczącą opaską w kok.

W książce opaska do włosów jest znacznie bardziej zdobna, z brylantów i różowych kamieni szlachetnych układających się we wzór kwiatów i motyli. Kok jest zdecydowanie obszerniejszy i skomplikowany. Góra sukni jest ozdobiona dodatkowo kwiatowymi aplikacjami, kokardka pasa nieco większa, a na szyi Meredith lśni pokaźny brylant na złotym łańcuszku.

Charakter[]

Meredith jest miłą, inteligentną dziewczynką, uwielbiającą wspólne spędzanie czasu z siostrami, a zwłaszcza walczyć z nimi na poduszki, słuchać przebojów Keiry i biegać po pokoju. Radzi sobie z obowiązkami wynikającymi z etykiety, choć czasem ją przytłaczają, obawia się gniewu ciotki Amelii.

Ciekawostki[]

Barbie: Księżniczka i piosenkarka
Motto: „Każdy iskrę w sobie nosi, Czy już wiesz kim pragniesz być? Odważnie trzeba żyć, naprzód idź. Jestem tu!”

Film: Barbie: Księżniczka i piosenkarkaścieżką dźwiękową
Postacie: Księżna AmeliaCharlotteDanielEmilyKról FredericKsiężniczka MeredithKsiężniczka VictoriaKsiężniczka TreviKeiraKsiążę LiamLimburgerLady HamiltonNoraRiffRupertSeymour CriderKsiążę TrentinoVanessaOgrodowe Wróżki
Przedmioty: Diamentowa GardeniaMikrofon KeirySzczotka księżniczki Tori
Lokalizacje: Pałac Króla FredericaMeribella • Amfiteatr Meribelli • Tajemniczy Ogród
Piosenki:Jestem tu” • „Jestem tu/Księżniczki też bawić się chcą” • „Jak ona pragnę żyć” • „Być księżniczką/Być gwiazdą estrady” • „Wspaniały dzień” • „Szybujemy do gwiazd” • „Princess & Popstar Finale Medley” • „Księżniczki też bawić się chcą

Barbie The Princess & The Popstar Logo
Advertisement