Barbie Wiki
Advertisement

Księżniczka Katrina – postać z filmu Barbie jako Roszpunka. Jest córką Króla Fryderyka i jedną z trojaczek – jej siostry to Lorena i Melody.

Historia[]

Katrina ma dwie siostry Lorenę i Melody, a także dwóch braci Stefana i Tommy'ego.

Lubi spacerować po zamkowym ogrodzie z koniem Stefana o imieniu Botticelli. Pewnego dnia, kiedy ona i jej siostry wyjechały na przejażdżkę z Botticellim po ogrodzie, wpada w pułapkę zastawioną przez ludzi króla Wilhelma. Na szczęście Roszpunka, która była w pobliżu, usłyszała wołanie Katriny o pomoc. Roszpunka wyciągnęła rękę, mówiąc Katrinie, by ją złapała. Dziewczynka na początku się bała, ale ostatecznie chwyciła rękę Roszpunki i została wyciągnięta, jednak poślizgnęła się prawie wciągając Roszpunkę. Na szczęście przybył Stefan i uratował ich obie i podziękował Dziewczynie za uratowanie siostrzyczki.

Katrina i jej rodzeństwo pojawili się na balu maskowym z okazji urodzin księcia Stefana. Stojąc na balkonie obserwowali bal. Kiedy pojawiła się Gothel, Katrina i jej siostry próbowały ją powstrzymać rzucając w nią owocami. Katrina uciekła wraz z siostrami, gdy Gothel zaatakowała ich magią.

Dziewczynka wraz z rodzeństwem zjawiła się ślubie Stefana i Roszpunki.

Osobowość[]

Katrina jest miłą, zabawną dziewczynką, która lubi bale organizowane w swoim zamku. Melody nazywa ją "odważną", kiedy ona i Lorena proszą ją o spytanie Stefana o długowłosą dziewczynę.

Wygląd fizyczny[]

Katrina ma długie złote blond włosy i niebieskie oczy. Jej wygląd jest taki sam jak u Shelly.

Codzienny strój Katriny to długa różowa sukienka z kwiatami i różowymi butami. W swoim balowym stroju nosi również czapkę kołpak w tym samym kolorze co jej sukienka. Na weselu Roszpunki i Stefana była ubrana w podobną sukienkę, ale białą zamiast różowej, oraz białe buty.

Galeria[]

Barbie jako Roszpunka
Motto: „Miłość i wyobraźnia mogą zmienić świat.”

Film: Barbie jako Roszpunka
Postacie: BarbieGothelHobieHugoShellyKról FryderykKról WilhelmOttoPenelopaKsiążę StefanKsiążę TommyKsiężniczka KatrinaKsiężniczka LorenaKsiężniczka MelodyRoszpunkaMatka RoszpunkiZłotnik
Przedmioty: Pędzel Roszpunki
Lokalizacje: Posiadłość GothelZamek Króla FryderykaKrólestwo Króla Fryderyka
Piosenki:Constant As The Stars Above” • „Rapunzel Theme” • „Wish Upon A Star

Barbie jako Roszpunka Logo
Advertisement