Barbie Wiki
Advertisement

Księżniczka Kathleen – postać z filmu Barbie i 12 tańczących księżniczek. Jest jedenastą córką króla Randolfa i nieżyjącej królowej Izabeli; jest drugą z trojaczek. W filmie obchodzi piąte urodziny.

Razem z siostrami odkrywa przejście do magicznego świata. Tak jak siostry, Kathleen kocha taniec. Kiedy zła kuzynka ich ojca, Księżna Rowena przybywa do ich zamku i próbuje odebrać królestwo zabijając króla, Kathleen i jej siostry próbują ją powstrzymać.

Osobowość[]

Kathleen jest druga najmłodsza w rodzinie. Często chichocze z resztą z trojaczek. Jest bardzo wesołą dziewczynką. Ona i jej siostry, zostały opisane w filmie jako "hałaśliwe". Jak wszystkie jej siostry, mimo, że wiele je różni, uwielbia tańczyć. Była bardzo podekscytowana, kiedy dostała nowe baletki i była jedną z pierwszych osób, żeby zobaczyć Dereka, Królewskiego Szewca.

Nieświadomie, Kathleen czasami ignoruje uczucia innych osób: ignoruje jej ojca, kiedy słyszy, że przyszłą dostawa obuwia albo ona i jej siostra Janessa często zostawiają Lacey bez pamiętania o niej. Kathleen jest spokojniejsza niż Janessa i odważniejsza niż Lacey.

Kathleen lubi malować. Z sióstr, najbliżej jest z Janessą. Podobnie jak większość dzieci, Kathleen łatwo się zachwyca. Widać to było kiedy ona i reszta trojaczek znalazły robaka.

Wygląd fizyczny[]

Ma jasną cerę, długie, rude włosy i jasnoniebieskie oczy. Jest identyczna jak Janessa i Lacey, nosi ten sam styl ubioru.

Górna część dziennego stroju Kathleen jest bladoliliowy, rękawy są krótkie i pufiaste. Ma przepaskę wokół talii z różowym kwiatem na niej. Jej spódnica jest żółta. Nosi rajstopy i różowe buty do tańca. Kathleen nosi tę samą koszulę nocną, jak jej siostry. Jest długa z białymi rękawami.

Rowena zrobiła dla wszystkich dziewczyn szare suknie. Musi także nosić włosy spięte w koka z białą opaską. Baletowa sukienka Kathleen jest taka sama jak jej dzienna, ale krótsza. Nosi włosy spięte w kok.

Kiedy Kathleen jest druhną na ślubie Genevieve i Dereka, jej sukienka jest podobna do jej dziennej, ale jest innego koloru. Ma rozpuszczone włosy, a sukienka jest biała u góry. Spódnica jest koloru bladożółtego a jej buty są białe.

Ciekawostki[]

  • Jej ulubionym kamieniem jest różowy diament, a kwiatem – stokrotka.
  • Kathleen to forma imienia Catherine, czyli Katarzyna.

Galeria[]

Barbie i 12 tańczących księżniczek
Motto: „Pamiętaj! Wszystko jest w twoich rękach!”

Film: Barbie i 12 tańczących księżniczek
Postacie: BrutusDesmondKsiężna RowenaFabianFelixKról RandolfKsiążę DerekKsiężniczka AshlynKsiężniczka BlairKsiężniczka CourtneyKsiężniczka DeliaKsiężniczka EdelineKsiężniczka FallonKsiężniczka GenevieveKsiężniczka HadleyKsiężniczka IslaKsiężniczka JanessaKsiężniczka KathleenKsiężniczka LaceyKrólowa IzabelaTwyla
Lokalizacje: Zamek Króla RandolfaMagiczny Świat
Piosenki:Barbie in The 12 Dancing Princesses Theme” • „Melodia Dereka” • „Piosenka urodzinowa” • „Sacerdotes Domini” • „Shine

Barbie i 12 tańczących księżniczek Logo
Advertisement