Barbie Wiki
Advertisement

Księżniczka Janessa – postać z filmu Barbie i 12 tańczących księżniczek. Jest dziesiątą córką Króla Randolfa i Królowej Izabeli i najstarszą z trojaczek. W filmie obchodzi 5 urodziny. Janessa interesuje się robakami i kolekcjonowaniem ich. Głosu użyczyła jej Maja Cygańska, a oryginalnie Britt McKillip.

Razem z siostrami odkrywa przejście do magicznego świata. Tak jak siostry, Janessa kocha taniec. Kiedy zła kuzynka ich ojca, Księżna Rowena przybywa do ich zamku i próbuje odebrać królestwo zabijając króla, Janessa i jej siostry próbują ją powstrzymać.

Osobowość[]

Janessa jest pokazana jako liderka trojaczek, ponieważ jest najstarsza. Jest bardzo blisko z Kathleen, a w stosunku do Lacey jest bardzo opiekuńcza. Wydaje się najbardziej posłuszna ze wszystkich sióstr. Jest urocza i delikatna. Uwielbia zbierać owady. Nadaje im nawet imiona.

Wygląd[]

Janessa ma ciemnobrązowe włosy i niebieskie oczy. Jej sukienka jest w kolorze jasnoniebieskim. Kiedy nosi szarą suknię od Roweny, związuje włosy w kok; w innych kreacjach, jej włosy są rozpuszczone.

Górna część jej sukienki jest jasnoniebieska, a rękawy są krótkie i bufiaste. Wokół talii ma opaskę z kwiatkiem, a jej spódnica jest niebiesko-biała. Nosi białe rajstopy i jasnoniebieskie buty do tańca. Nosi tą samą koszulę nocną, co jej siostry. Jest długa i biała z długimi rękawami.

Sukienka do tańca jest taka sama jak ta na co dzień, ale krótsza.

Kiedy Janessa jest druhną na ślubie Genevieve i Dereka, jej sukienka jest podobna do sukni dziennej, ale ma inne kolory. Ma rozpuszczone włosy, a sukienka u góry jest biała. Spódnica jest bladożółta, a buty do tańca są białe.

Ciekawostki[]

  • Jej ulubionym kamieniem jest akwamaryn, a kwiatem – żonkil.

Galeria[]

Barbie i 12 tańczących księżniczek
Motto: „Pamiętaj! Wszystko jest w twoich rękach!”

Film: Barbie i 12 tańczących księżniczek
Postacie: BrutusDesmondKsiężna RowenaFabianFelixKról RandolfKsiążę DerekKsiężniczka AshlynKsiężniczka BlairKsiężniczka CourtneyKsiężniczka DeliaKsiężniczka EdelineKsiężniczka FallonKsiężniczka GenevieveKsiężniczka HadleyKsiężniczka IslaKsiężniczka JanessaKsiężniczka KathleenKsiężniczka LaceyKrólowa IzabelaTwyla
Lokalizacje: Zamek Króla RandolfaMagiczny Świat
Piosenki:Barbie in The 12 Dancing Princesses Theme” • „Melodia Dereka” • „Piosenka urodzinowa” • „Sacerdotes Domini” • „Shine

Barbie i 12 tańczących księżniczek Logo
Advertisement