Barbie Wiki
Advertisement
To hasło dotyczy postaci z filmu Barbie: Akademia Księżniczek, zobacz też: Księżniczka Isla.

Księżniczka Isla – postać z filmu Barbie: Akademia Księżniczek. Uczęszcza do jednej klasy z Hadley i Blair oraz jej książęcą asystentką Harmony. Głosu użyczyła jej Katarzyna Łaska.

Osobowość[]

Isla jest cicha i nieśmiała, ale jest bardzo radosna, opiekuńcza i słodka. Uwielbia muzykę, jest pomocna i bardzo miła. Razem z Hadley jest zainteresowana poznaniem Królowej Isabelli i jej rodziny. Chętnie pomaga udowodnić Blair, że to ona jest zaginioną księżniczką.

Wygląd fizyczny[]

Włosy Isli są dość krótkie, kiedy są spięte, jednak później są one długie. Nosi dużo niebieskiego, z ciemnego niebieskiego do jasnego. Ma czarne włosy, brązowe włosy oraz bladą karnację. Czasami nosi jedną rękawiczkę i naszyjnik (choker), ma pałeczki we włosach. Nosi mundurek w szkole oraz ulepszony niebieski mundurek. Na zakończeniu roku szkolnego ma rozpuszczone włosy, diadem i piękną, niebieską, królewską suknię.

Galeria[]

Cytaty[]

  • "O rety! Blair! To portret Blair!"
  • "Znam tę historię. Była dziewczyną z loterii, ale nikt nie wybrał jej na Damę Dworu. Nie zrobiła tego nawet jej bratowa, Królowa Isabella."
  • "Chcę dowiedzieć się czegoś więcej o Królowej Isabelli i jej rodzinie. Jej historia jest taka tajemnicza."
  • "Dopiero nad nią pracuję, Jeszcze nikt nie powinien jej słuchać."
  • "Ja też to słyszałam... la-la-la-la la-la-la...to właśnie to cały czas nuciłam. Pokażcie ten telefon. Do-re-mi. Już wiem!"

Ciekawostki[]

  • Podczas lekcji tańca, nauczanego przez Dame Devin, Isla śpiewa piosenkę Can You Keep A Secret z filmu Barbie i Sekret Wróżek.
  • Nie ma lalki Isli, ponieważ filmy Barbie są oparte na lalkach z firmy Mattel. Lalki są tworzone pierwsze, a postać Isli została stworzona podczas pisania filmu. Tymczasem Harmony, książęca asystentka Isli, ma lalkę. Harmony miała być oryginalnie asystentką Delancy.
  • Na zdjęciach przed wydaniem filmu, Delancy nosi suknię balową Isli.
  • Jej imię znaczy "wyspa" w języku tagalskim.
Barbie: Akademia Księżniczek
Motto: „W każdej dziewczynie drzemie księżniczka.”

Media: Barbie: Akademia Księżniczek
Postacie: Alexandra PrivetBlair WillowsBrockCapriceDame DevinDelancy DevinEmily WillowsGraceHarmonyJosetteKról ReginaldLorrainePani WillowsKsiążęKsiążę NicholasKsiężniczka HadleyKsiężniczka IslaKsiężniczka MirandaKsiężniczka PortiaUczennice Akademii KsiężniczekKrólowa IsabellaDama Dworu Królowej IzabeliKrólewski SędziaKsiążęce AsystentkiWickellia
Lokalizacje: Café GardaniaGardaniaPałac GardaniiAkademia Książąt
Przedmioty: Królewska Korona Gardanii
PiosenkiChcę dotrzeć na szczyt” • „Urodzona księżniczka” • „We Rule This School

Barbie Akademia Księżniczek Logo
Advertisement