Barbie Wiki
Advertisement
To hasło dotyczy postaci z filmu Barbie i 12 tańczących księżniczek, zobacz też: Courtney.

Księżniczka Courtney – postać z filmu Barbie i 12 tańczących księżniczek. Jest trzecią córką Króla Randolfa i Królowej Izabeli. Courtney uwielbia czytać. Jej siostry mówią, że zawsze siedzi z nosem w książkach.

Courtney i jej siostry odkrywają przejście do magicznego świata. Tak jak siostry, Courtney kocha taniec. Kiedy zła kuzynka ich ojca, Księżna Rowena przybywa do ich zamku i próbuje odebrać królestwo zabijając króla, Courtney i jej siostry próbują ją powstrzymać.

Osobowość[]

Courtney lubi czytać. Spędza na tym bardzo dużo czasu i nie zwraca uwagi na otaczający ją świat. Z tego powodu często się potyka i nie wie co się dzieje wokół niej. Blair lub Ashlyn często muszą klepać ją po ramieniu, aby sprowadzić ją z powrotem na Ziemię i upewnić się, że nie zrobi sobie krzywdy. Potrafi być odważna, tak jak wtedy, gdy poprawiła Rowenę, gdy Rowena nazwała ją Lacey. Courtney jest spokojniejsza niż reszta jej sióstr.

Wygląd fizyczny[]

Courtney ma długie brązowe włosy i brązowe oczy. Jej ulubiony kolor to niebieski. Zwykle jej włosy są związane w kok, ale na noc je rozpuszcza.

Jej suknia codzienna jest niebieska. Górę zdobi niezapominajka i kilka innych dekoracji.

Jej koszula nocna jest biała, do kostek, z długimi rękawami. Na noc nosi rozpuszczone włosy.

Jej suknia baletowa jest taka sama jak na co dzień, tylko krótsza, do kolan. Na sobie ma także niebieskie baletki.

Suknia, którą dostała od Roweny jest szara i prosta. Jest taka sama jak jej suknia na co dzień, jednak bez żadnych dodatków.

Ciekawostki[]

  • Jej ulubionym kamieniem jest szafir, a kwiatem – niezapominajka.
  • W filmie Barbie jako Księżniczka Wyspy pojawia się postać łudząco podobna do Courtney.
  • Courtney boi się węży.
  • Gdy Genevieve przychodzi spóźniona na spotkanie z Roweną, góra sukni Courtney zmienia się na inny odcień niebieskiego.
  • Wstążka Courtney często jest brązowa.
  • Suknia Courtney występuje w ,,Barbie i diamentowy pałac", kiedy Liana i Alexa są w willi.

Galeria[]

Barbie i 12 tańczących księżniczek
Motto: „Pamiętaj! Wszystko jest w twoich rękach!”

Film: Barbie i 12 tańczących księżniczek
Postacie: BrutusDesmondKsiężna RowenaFabianFelixKról RandolfKsiążę DerekKsiężniczka AshlynKsiężniczka BlairKsiężniczka CourtneyKsiężniczka DeliaKsiężniczka EdelineKsiężniczka FallonKsiężniczka GenevieveKsiężniczka HadleyKsiężniczka IslaKsiężniczka JanessaKsiężniczka KathleenKsiężniczka LaceyKrólowa IzabelaTwyla
Lokalizacje: Zamek Króla RandolfaMagiczny Świat
Piosenki:Barbie in The 12 Dancing Princesses Theme” • „Melodia Dereka” • „Piosenka urodzinowa” • „Sacerdotes Domini” • „Shine

Barbie i 12 tańczących księżniczek Logo
Advertisement