Barbie Wiki
Advertisement

Księżniczka Ashlyn – postać z filmu Barbie i 12 tańczących księżniczek. Jest najstarszą córką Króla Randolfa i Królowej Izabelii. Ponieważ jest najstarsza, jest pierwsza w kolejce do tronu. Ashlyn uwielbia muzykę, zwłaszcza granie na flecie. Ona jak i jej siostry kocha balet. Głosu użyczyła jej Anna Sztejner.

Historia[]

Ashlyn jest najstarszą córką Króla Randolfa i Królowej Izabeli. Kiedy Ashlyn skończyła pięć lat dostała kopię ulubionej książki jej matki. Kiedy przybyła Rowena, Ashlyn powitała ją uprzejmie, a Rowena była dla niej miła, jednak niektóry z sióstr Ashlyn nie miały tyle szczęścia.

Osobowość[]

Ashlyn jest blisko z Blair i Courtney, prawdopodobnie dlatego, że są najstarsze. Większość czasu jest spokojna i opanowana. Szanuje także ludzkie decyzje. Cieszy się z nowych butów od Dereka. Jest podekscytowana kiedy przyjeżdża i chwali go. Jest bardzo miła, ale była odrobinę złośliwa do Genevieve, kiedy rozmawiały o jej zadurzeniu w Dereku.

Wygląd[]

Ashlyn ma długie, kasztanowe włosy i jasnoniebieskie oczy. Ma dość opaloną skórę (szczególnie jej lalka). Nosi fioletową suknię i strój baletowy. Jej koszula nocna jest biała jak jej sióstr. Kiedy Księżna Rowena przybywa do zamku, sprawiła, że dziewczęta nosiły szare sukienki i upinały włosy w identyczny kok, jednakże Ashlyn ma taką samą fryzurę.

Jej suknia codzienna jest fioletowa. Górę topu zdobi kwiat pelargonii i inne dekoracje. Kiedy jest tak ubrana, Ashlyn wygląda jak jej zmarła matka, Królowa Izabela. Ashlyn nosi fioletowy cień do oczu i różową szminkę.

Jej koszula nocna jest biała, do kostek, z długimi rękawami. Na noc nosi rozpuszczone włosy.

Jej suknia baletowa jest taka sama jak na co dzień, tylko krótsza, do kolan. Na sobie ma także baletki.

Suknia, którą dostała od Roweny jest szara i prosta. Jest taka sama jak jej suknia na co dzień, jednak bez żadnych dodatków.

Cytaty[]

  • "Może kłopot w tym, że nie jest księciem."
  • "Genevieve wpadła po uszy!"
  • "Przynajmniej jutro będzie dobry dzień."
  • "Ale my mamy dla Ciebie prezent."
  • "Uszczypnij mnie, to chyba sen."
  • "Zdarłyśmy podeszwy!"
  • "Chciałabym usłyszeć baletową muzykę."
  • "Twyla ma doskonały pomysł."
  • "Powinnyśmy stąd odejść."

Ciekawostki[]

Galeria[]

Barbie i 12 tańczących księżniczek
Motto: „Pamiętaj! Wszystko jest w twoich rękach!”

Film: Barbie i 12 tańczących księżniczek
Postacie: BrutusDesmondKsiężna RowenaFabianFelixKról RandolfKsiążę DerekKsiężniczka AshlynKsiężniczka BlairKsiężniczka CourtneyKsiężniczka DeliaKsiężniczka EdelineKsiężniczka FallonKsiężniczka GenevieveKsiężniczka HadleyKsiężniczka IslaKsiężniczka JanessaKsiężniczka KathleenKsiężniczka LaceyKrólowa IzabelaTwyla
Lokalizacje: Zamek Króla RandolfaMagiczny Świat
Piosenki:Barbie in The 12 Dancing Princesses Theme” • „Melodia Dereka” • „Piosenka urodzinowa” • „Sacerdotes Domini” • „Shine

Barbie i 12 tańczących księżniczek Logo
Advertisement