Barbie Wiki
Advertisement

Księżniczka Annika – główna bohaterka filmu Barbie i magia pegaza. Jest najmłodszą córką Króla i Królowej i młodszą siostrą Księżniczki Brietty , jest również żoną księcia Aidena.

Historia[]

Annika wychowywała się w zamku jej rodziców w najdalszym zakątku królestwa - była przekonana, że jest ich jedynym dzieckiem i nie odkryła, że ma starsze rodzeństwo, aż do szesnastego roku życia. Chociaż kochała swoich rodziców, Annika denerwowała się, kiedy rodzice chronili ją, mówiąc, że nie może wyjść z zamku bez nich i zachowując się zbyt opiekuńczo. W jej szesnaste urodziny, Annika wykrada się z zamku, aby pojeździć na łyżwach, przez co jej matka wszczyna alarm, że zaginęła. Kiedy Annika wraca do domu, znajduje małego niedźwiedzia polarnego i zabiera ją do domu. Nazywa ją Dygotka. Annika dostaje szlaban za wymykanie się z domu, ponieważ jej rodzicie chcieli, aby pozostała cały dzień w domu. To sprawia, że księżniczka bardzo się denerwuje i oskarża swoich rodziców o zrujnowanie jej życia, po czym biegnie do sypialni.

Annika wymyka się z zamku wraz z Dygotką, aby pojeździć na łyżwach wraz z innymi mieszkańcami królestwa na placu miejskim, ale zostaje zatrzymana przez Wenlocka. Wenlock oświadcza się jej, ale Annika go odrzuca. W zamian, Wenlock przemienia wszystkich w posągi kamienne. Annika i Dygotka zostają uratowane przez pegaza o imieniu Brietta. Wenlock daje Annice trzy dni na poślubienie go, inaczej wszyscy zostaną posągami na zawsze. Annika zostaje zabrana do Królestwa Obłoków, magicznego królestwa w chmurach ,gdzie zostaje przywitana i oprowadzona przez Królową Raylę,

Rayla mówi Annice, aby odnalazła Różdżkę Światła w celu pokonania Wenlocka. Annika odkrywa, że Brietta jest jej siostrą, a Wenlock zmienił ją w pegaza. Annika zdaje sobie sprawę, że to dlatego jej rodzice zawsze się o nią martwili, bo nie chcieli, aby coś jej się stało. Postanawia znaleźć sposób, aby uratować rodziców oraz swoich poddanych, a także zdjąć czar z Brietty. Annika i Brietta ruszają w poszukiwaniu Różdżki Światła i spotykają Aidana w Zakazanym Lesie. Aidan pomaga Annice w odnalezieniu Różdżki i zakochują się w sobie po tym, jak Annika zmienia swoje poglądy na sytuację, w jakiej się znajdował i ratują siebie nawzajem.

Annika tworzy Różdżkę i ratuje wszystkich w królestwie a także swoją siostrę. Annika zostaje zaproszona do poznania ojca Aidana, a także złącza na nowo Briettę z rodzicami, których nie widziała od szesnastu lat. Annika i Aidan jeżdżą razem na łyżwach w Królestwie Obłoków, a Rayla zmienia Różdżkę Światła w pierwszą gwiazdę widzianą na niebie w nocy.

Osobowość[]

Annika jest dzielna, kochająca, optymistyczna i pełna nadziei. Miała zwyczaj wykradania się z domu, aby jeździć na łyżwach, co sprawiało, że jej rodzice się martwili o nią. Wydawała się być impulsywna, czasami zachowywała się nierozsądnie, gdy była zła lub zdenerwowana, ale zdała sobie sprawę, że gniewanie się na ludzi nie rozwiązuje problemów, a tylko je pogarsza. Nigdy nie zrezygnowała z nadziei, aby odnaleźć Różdżkę Światła. Jej optymistyczna osobowość sugeruje znak Strzelca. Ponieważ osoby z pod znaku Strzelca rodzą się w zimie, a urodziny Anniki są w zimie, może to wskazywać, że jest to jej znak zodiaku.

Wygląd fizyczny[]

Annika ma jasną skórę i niebieskie oczy. Jest blondynką. Przez większość filmu nosi włosy upięte w koński ogon (jak u Księżniczki Anny Luizy), a na górne włosy ma spięte z tyłu. Ma taką samą fryzurę jak Księżniczka Fallon.

Podczas łyżwiarstwa na początku filmu, Annika nosi czerwoną kurtkę, a bluzkę z długim rękawem. Nosi niebieską parę spodni z paskiem, a czerwone buty pasują do koloru kurtki. Ma również swoją ulubioną parę różowych łyżew.

Na przyjęciu na lodowisku na placu miejskim, Annika nosi strój bez ramiączek z topem, który jest podzielony na trzy, a każda część ma kilka różowych oczek na nich. Spódnica jest krótka, także podzielona na trzy, z dużą wstęgą związaną na górnej części jej sukienki, ma krótkie bolerko z długim rękawem. Ma różowe, długie legginsy i wysokie buty za kostki, a także jej ulubione łyżwy. Jej włosy są spięte w kok, związane różową wstążką, a na szyi nosi różową aksamitkę z klejnotem pośrodku.

W większości filmu, podczas poszukiwania Różdżki Światła, nosi ona pożyczoną od Rayli purpurową sukienkę. Góra sukienki ma dopasowany klejnot na klatce piersiowej i falbany, które przypominają pasek. Jej rękawy są długie, posiadające paski oddzielający części. Spódnica ma również dolną część. Nosi ciemnofioletowe buty, jej fryzura jest taka sama jak z początku filmu, tylko tym razem, ma purpurową wstążkę.

Po jej transformacji, kiedy Wenlock zostaje pokonany, jej sukienka jest fioletowa i ma paski. Szczyt jest podzielony na trzy i ma wstążkę w kształcie kwiatu z drugiej strony. Ma również długą wstążkę na końcu topu z drugiej strony. Spódnica jest długa (pod koniec filmu jest ona do kolan) i składa się z dwóch części: zewnętrzna część jest halką, a wewnętrzna część to spódnica. Nosi koronę z trzema gwiazdkami i ma na sobie ten sam naszyjnik, który nosiła na imprezie. Ma fioletowe buty na wysokim obcasie. Kiedy tańczą Annika nosi długie legginsy i wysokie buty za kostkę, z różowymi łyżwami. Tym razem jej fryzura jest inna. Ma pełno loków, związanych w koński ogon. Fryzura ta nie jest zapożyczona w innych filmach.

Galeria[]

Cytaty[]

  • "Nie mów mi, że Ci zimno! Zmarznięty biały miś?"
  • "To co mam robić? Siedzieć w swojej komnacie?"
  • "Nie jestem już małą dziewczynką!"
  • "To nie fair! Niczego nie rozumiecie! Jesteście okropni!"
  • "Oh, biedny Ollie! Może kiedy już nas pożresz, nie będziesz już taki chudziutki?"
  • "Różdżko Światła. Z czałego serca pragnę złamać zaklęcie Wenlocka rzucone na moją siostrę!"
  • "Z miłości do rodziny i mojego ludu, proszę, złam wszystkie zaklęcia Wenlocka!"
  • "Gotowi na niespodziankę?"

Ciekawostki[]

  • Annika miała zostać nazwana Brianna/Brianne.
  • Annika ma tą samą fryzurę, co Księżniczka Alexa.
Barbie i magia pegaza
Motto: „Zawsze jest nadzieja.”

Film: Barbie i magia pegaza
Postacie: Książę AidanOjciec AidanaKsiężniczka AnnikaKsiężniczka BriettaDygotkaKrólowa Obłoków RaylaKsiężniczka Obłoków BezKsiężniczka Obłoków PąsKsiężniczka Obłoków RóżaErykFerrisKrólKrólowaOllieWenlockŻony WenlockaGryf Wenlocka
Przedmioty: Różdżka Światła
Lokalizacje: Królestwo ObłokówPałac ObłokówZakazany Las
Piosenki:Hope Has Wings

Barbie i magia pegaza Logo
Advertisement