Barbie Wiki
Advertisement

Książę Aidan – postać z filmu Barbie i magia pegaza. Jest synem kowala oraz mężem Księżniczki Anniki.

Fabuła[]

Jest obiektem miłości królewny i spotyka ją w zakazanym lesie. Aidanowi wyraża Mark Hildreth. Na początku on i dziewczyna nie lubią się nawzajem, ale stał się jej obiektem westchnień w trakcie całego filmu.

Historia[]

Wraz z blondwłosą dziewczyną spotykają się, gdy ona i Brietta stają się ofiarami jego sieciowych pułapek. Nie dogadują się, ale pomaga im w poszukiwaniu różdżki światła. Po zebraniu wszystkich trzech przedmiotów pracuje całą noc w jaskini, aby ją złożyć. Wyjawia księżniczce, dlaczego uciekł z domu. Stracił wszystkie pieniądze swojej rodziny i nie mógł stawić im czoła.

Po zakończeniu pracy on, Annika i jej siostra rozchodzą się. Wkrótce potem odnajduje blondwłosą, kiedy jest zakopana pod śniegiem i chroni ją, dopóki nie dotrą do Zamku w Chmurach, ujawniając, że darzy ją uczuciem.

Gdy królewna jest zdeterminowana, by uratować swoją rodzinę, podąża za różdżką aż do jaskini Wenlocka, aby ją odzyskać. Aidan imponuje księżniczce swoimi umiejętnościami łyżwiarskimi. Odwraca uwagę Griffina, by zyskać na czasie. Po tym, jak Annika łamie wszystkie zaklęcia czarnoksiężnika, wraca do swojej rodziny, która bardzo za nim tęskniła. W końcu zarówno on, jak i łyżwiarka mogą być postrzegani jako para na łyżwach, a chłopak nosi koronę, ponieważ jest księciem i mężem księżniczki.

Osobowość[]

Z początku nie jest łagodny dla Anniki i wydawał się być bardzo uparty, mówiąc, żeby opuściła Zakazany Las dla własnego bezpieczeństwa. Ma też sarkastyczne poczucie humoru.

Galeria[]

Advertisement