Barbie Wiki
Advertisement

Królowa Wróżek – postać z filmu Barbie z Jeziora Łabędziego. Rządzi zaczarowanym lasem, którego nęka jej zły kuzyn, Rotbart.

Historia[]

Kilka lat temu, zanim poznała Odettę, jej zły kuzyn Rotbart mieszkał z nią w lesie. Ich wujek, król, musiał wybrać następcę, ale wybrał królową zamiast Rotbarta. Wściekły Rotbart uciekł z lasu i zniknął na wiele lat. Wszystko było dobrze, aż wrócił po latach z córką Odylią. W czasie, kiedy go nie było, Rotbart stał się mistrzem mrocznych sztuk magii. Królowa próbowała zmusić Rotbarta do odejścia po tym, jak zaczął powoli przejmować las, ale był przytłoczony jego mrocznymi mocami.

Kilka najodważniejszych wróżek i elfów królowej próbowało go powstrzymać, ale przemienił je w zwierzęta i zmusił do zbudowania nowego pałacu. Z każdym więźniem, którego wziął, jego moc rosła. Zostało przepowiedziane, że ktokolwiek może uwolnić magiczny kryształ z drzewa, będzie w stanie pokonać Rotbarta i uratować Zaczarowany Las. Tą osoba była Odetta. Sama dziewczyna jednak nie wierzyła w siebie, a królowa nie chciała jej zmuszać, więc pozwoliła jej odejść.

Wygląd fizyczny[]

Królowa Wróżek ma jasną skórę, brązowe oczy i brązowe włosy. Nosi purpurową koronę z różowym kwiatem na środku. Początkowo nosiła biało-fioletową suknię.

Moce[]

Gdziekolwiek pójdzie, Królowa Wróżek niesie ze sobą zaklętą różdżkę, która może wytwarzać magię i rzucać zaklęcia. Ma dar latania i lewitacji. W filmie pokazano, że unosi się i pozostaje w powietrzu tak długo, jak chce.

Pokazano jednak również, że jej magiczne moce nie są tak silne jak u Rotbarta, i były konsekwentnie osłabiane przez złą dominację, którą rozprzestrzeniał w lesie. Mógł tylko częściowo złamać czary rzucane na Odettę i wróżki, które uciekły z jego pałacu, pozwalając im odzyskać ludzkie kształty tylko od zachodu do świtu. Później jej moce zmniejszyły się do tego stopnia, że ​​straciła ona swój dar lotu i lewitacji i musiała chodzić po ziemi razem z innymi.

Podczas ostatecznej bitwy magia Rotbarta przytłoczyła odrobinę magii, którą pozostawiła, przekształcając ją w mysz. Na szczęście, kiedy Rotbart zostaje ostatecznie pokonany przez prawdziwą miłość Odetty i Daniela, nie tylko odzyskała ludzki kształt, ale także wszystkie swoje moce, i znów była w stanie latać i pozostawać w powietrzu tak długo, jak tego pragnęła.

Galeria[]

Barbie z Jeziora Łabędziego
Motto: „Jesteś odważniejsza niż myślisz.”

Film: Barbie z Jeziora Łabędziego
Postacie: BarbieTata OdettyCarlitaErazmKrólowa WróżekIwanJennyShellyShellyLianaLilaMariaMarisaOdyliaKsiążę DanielKsiężniczka OdettaKrólowa MatkaReggieRotbart
Przedmioty: Magiczny KryształKsięga Leśnej Wiedzy
Lokalizacje: Zaczarowany LasPałacWioska
Piosenki:Wings

Barbie z Jeziora Łabędziego Logo
Advertisement