Barbie Wiki
Advertisement
To hasło dotyczy postaci z filmu Barbie i 12 tańczących księżniczek, zobacz też: Królowa Izabela.

Królowa Izabela – postać z filmu Barbie i 12 tańczących księżniczek. Jest matką dwunastu księżniczek i żoną Króla Randolfa. Jest pokazana w filmie tylko na portrecie w zamku.

Historia[]

Nie wiadomo jak Królowa Izabela umarła. Jest możliwe, że umarła po urodzeniu trojaczek, które były jej ostatnimi córkami, a które wciąż pamiętają matkę. Tak jak jej córki, kochała taniec i miała swoją własną salę do tańca w zamku. Jej mąż i córki bardzo ją kochają. Kiedy księżniczki były młodsze, ich matka dała im książki. Każda książka miała własny kwiat.

Książka jest o księżniczce, która uwielbia tańczyć i ma własną salę do tańca z przejściem do magicznego świata, w którym może tańczyć w nocy. Jednak po trzeciej nocy, magiczny świat znika. Była to sugestia dla ich córek, które posiadały przejście do magicznego świata w swojej komnacie, do którego mogły się udać, aby uciec od problemów.

Księżna Rowena, która chciała zrobić z dziewczyn "prawdziwe księżniczki" próbowała na siłę je zmienić. Chciała nawet ukraść srebrny kielich Królowej. Na koniec, Genevieve używając magii, zmusiła Rowenę i Desmonda, aby tańczyli przez wieczność.

Królowa wciąż im pomaga, nawet po śmierci. Księżniczki wciąż pamiętają jej słowa "Tylko od Was zależy, jakie będziecie".

Nigdy nie chciała, aby dziewczyny były kimś, kim nie są, powiedziała mężowi, że będą one dokonywać wielkich czynów we własny sposób.

Osobowość[]

Ponieważ nie pojawia się w filmie, jej osobowość nie jest znana. Jednakże, wiadome jest to, że kochała taniec, dokonując rodzinnej tradycji, a jej ulubioną historią, była roztańczona księżniczka.

Wygląd fizyczny[]

Królowa Izabela ma ciemno-brązowe włosy i ciemne niebieskie oczy. Ze wszystkich jej córek, Ashlyn przypomina ją najbardziej (mają takie same włosy i kolor sukni).

Jej suknia przypomina stroje taneczne księżniczek, z kwiatem na środku jej topu. Nosi piękny naszyjnik i złotą koronę.

Ciekawostki[]

Barbie i 12 tańczących księżniczek
Motto: „Pamiętaj! Wszystko jest w twoich rękach!”

Film: Barbie i 12 tańczących księżniczek
Postacie: BrutusDesmondKsiężna RowenaFabianFelixKról RandolfKsiążę DerekKsiężniczka AshlynKsiężniczka BlairKsiężniczka CourtneyKsiężniczka DeliaKsiężniczka EdelineKsiężniczka FallonKsiężniczka GenevieveKsiężniczka HadleyKsiężniczka IslaKsiężniczka JanessaKsiężniczka KathleenKsiężniczka LaceyKrólowa IzabelaTwyla
Lokalizacje: Zamek Króla RandolfaMagiczny Świat
Piosenki:Barbie in The 12 Dancing Princesses Theme” • „Melodia Dereka” • „Piosenka urodzinowa” • „Sacerdotes Domini” • „Shine

Barbie i 12 tańczących księżniczek Logo
Advertisement