Barbie Wiki
Advertisement

Królowa Calissa – syrena z filmów Barbie i podwodna tajemnica i Barbie i podwodna tajemnica 2. Jest matką Merliah, siostrą Eris, żoną Ripa i synową Breaka. Jej oryginalny głos podkłada Nicole Oliver, a polski Joanna Węgrzynowska.

Fabuła[]

Calissa jest królową podwodnego królestwa Oceany. Calissa i jej siostra Eris nie mają dobrych relacji. Eris jest o nią zazdrosna, ponieważ Calissa rządzi królestwem i może stworzyć Merillię. Kiedy Calissa była młoda, została wybrana do udziału w Ceremonii Zmiany Przypływów i zyskała moc tworzenia Merillii. Kilka lat później poznała niezwykłego człowieka o imieniu Rip. Zakochali się w sobie i potajemnie wzięli ślub. Calissa urodziła Merliah, która była w połowie człowiekiem, a w połowie syreną.

Calissa kochała swoją córkę, ale wiedziała, że ​​życie w podwodnym świecie byłoby dla Merliah niebezpieczne, ponieważ urodziła się z nogami, a Eris nienawidziła nóg, a była wolna i żywa. Więc Calissa oddała ją Breakowi, ojcu Ripa. Rok później została pokonana przez Eris. Była w więzieniu przez 15 lat i była zmuszona zakręcić Merillią dla Eris, ale nie była szczęśliwa, więc Merillia nie była zbyt zdrowa. Kiedy jej córka skończyła 16 lat, uratowała Oceanę i jej matkę. Teraz Calissa jest tak samo szczęśliwa jak wcześniej, ponownie rządzi królestwem, a ona i Merliah ponownie się spotykają.

Osobowość[]

Królowa Calissa jest odważną, charyzmatyczną, mądrą, silną i uczciwą syreną. Jest miła i spokojna. Rządzi królestwem z miłością. Bardzo poważnie podchodzi do swojego królestwa, mówiąc Merliah, że musi przyjść na ceremonię zmiany pływów. Calissa jest również bardzo kochającą matką.

Wygląd[]

Królowa Calissa to piękna syrenka z niebiesko-białym ogonem. Ma długie jasne blond włosy z jasnoniebieskimi pasemkami, duże fioletowe oczy, jasną skórę i czerwone usta.

Ciekawostki[]

W bajce ma taką samą fryzurę jak Królowa Izabela z Barbie i Akademia Księżniczek. Jej fryzura jest również podobna do fryzury Melody i Królowej Lorelei.

Barbie i podwodna tajemnicaBarbie i podwodna tajemnica 2
Motto: „To, co Cię wyróżnia, może być twoją największą siłą.” • „Dobrze jest być częścią czegoś większego od siebie.”

Media: Barbie i podwodna tajemnicaścieżka dźwiękowaBarbie i podwodna tajemnica 2
Postacie: Merliah SummersFallon CaseyHadleyBreak SummersZumaRip SummersKrólowa CalissaErisAlistairKaylaXylieWyrocznie (DeeDeandraDeanne) • RemoRyborazziPysioSyrenkaRybka SyrenkiRyba MarzeńCzerwonoustaKylie MorganGeorgie MajorsSkarabowateAmbasadorka SelenaAmbasadorka KattrinAmbasadorka RenataAmbasadorka MirabellaAlana HoniKomentator
Lokalizacje: MalibuOceanaButik Kayli i Xylie • Sydney • Aquellia
Piosenki:Summer Sunshine” • „Królowa fal” • „Swimmin' on Sunshine” • „Show Me Some Love” • „Królowa fal” (wersja Eris) • „Do The Mermaid
Przedmioty: Naszyjnik MerliahPodwodna MP-trójka

Barbie Mermaid Tale LogoBarbie Mermaid Tale 2 Logo
Advertisement