Barbie Wiki
Advertisement

Królowa Adrienne – postać z filmu Barbie i tajemnicze drzwi. Jest królową, rządzi królestwem wraz z ze swoim mężem, królem Terrance'em. Mają razem córkę Alexę.

Charakter[]

Adrienne uważa, że podstawą monarchii jest poszanowanie tradycji, przeto postrzega córkę wyłącznie w tradycyjnej, określonej sztywnymi ramami etykiety, roli księżniczki. Jest w tym względzie nieugięta i absolutnie pewna swych racji.

Osoba o silnej woli i potrafiąca tę wolę narzucić innym, bardzo poważnie traktująca obowiązki monarsze. Niekiedy nazbyt surowa, pragnie ponad wszystko, by jej córka stała się dokładnie taka, jak ona. Kocha rodzinę.

Wygląd[]

Adrienne ma blond włosy i niebieskie oczy. 

Ubiór codzienny[]

Pomarańczowa garsonka z dopasowaną spódnicą do kolan. W rozcięciu żakietu, z klapami kieszeni i obszyciem barwy fioletowej, widoczny srebrny top. Różowe czółenka na wysokim obcasie. Włosy upięte z tyłu, fioletowa, wysadzana brylancikami, spinka do włosów.

Strój wieczorowy[]

Pomarańczowa suknia z topem gorsetowym (ozdobionym granatowymi liniami), której rąbek dekoltu obszyty jest szerokim pasem różowej, marszczonej, półprzejrzystej materii. W talii dodatkowy pas materiału, odgraniczający gorset od spódnicy. Dół sukni rozkloszowany, sięgający kostek. Na głowie srebrny diadem, ozdobiony szafirami. Naszyjnik z dwu wąskich, złotych obręczy, z pojedynczym szafirem. Jasnoróżowe rękawiczki do połowy przedramion. 

Ciekawostki []

  • Postać ta jest podobna z wyglądu do Alexandry Privet, mentorki Blair Widows z Barbie: Akademia Księżniczek.
  • Balowa suknia Adriene jest prawie identyczna jak kreacja Dame Devin, w scenie finałowej tego samego filmu, lecz suknia jest pomarańczoworóżowa, a nie ciemnozielona.

Galeria[]

Barbie i tajemnicze drzwi
Motto: „You never know what you can do, unless you try.”

Media: Barbie i tajemnicze drzwiścieżka dźwiękowa
Postacie: Ambasador HilgoviiKsiężniczka AlexaKsiężniczka MaluciaKsiążę KieranNoriRomyJennaSamanthaBabcia AlexyKrólowa AdrienneKrólowa Jednorożec Małe jednorożceKrólowa ZinniiKról TerranceKról ZinniiBrookhurstNolaPan PrimroseGrodlinKucharkaSkoczkiTrogowieSniffWhiff
Przedmioty: Berło MaluciiRóżdżka AlexyCzarodziejska książkaChwastuch
Piosenki:Co się wydarzy” • „Gdybym miała magię” • „Dość już łez” • „Muszę ją mieć” • „Mam magię” • „Mamy magię
Lokalizacje: GajHilgoviaPałac królewskiSekretny zakątekZinniaPałac królestwa ZinniiTajemnicze drzwiPokój AlexyPokój herbaciany

Barbie i tajemnicze drzwi Logo
Advertisement