Barbie Wiki
Advertisement

Król Reginald z Gardanii – postać z filmu Barbie: Akademia Księżniczek. Miał żonę królową Izabelę z którą miał córkę Sophię i psa imieniem Książę.

Wygląd fizyczny[]

Reginald miał jasny odcień skóry, brązowe włosy i niebieskie oczy. Możemy go zobaczyć tylko na portrecie w Pałacu Królewskim. Nosił różową szarfę nad marynarką i złote dodatki na górze topu.

Historia[]

Reginald poślubił kobietę, Izabelę, która została ukoronowana na Księżniczkę Gardanii. Izabela miała wybrać swoją Damę Dworu, zaufaną osobę, ale nie wybrała ona bratowej Reginalda, Dame Devin. Od tamtej pory Dame żywiła urazę do Izabeli. Chciała się pozbyć rodziny królewskiej, aby w przyszłości jej córka, Delancy mogła rządzić Gardanią.

Dame Devin ostatecznie wyeliminowała Izabelę i Reginalda powodując wypadek samochodowy. Sophia również miała zginąć, ale przeżyła i została zostawiona na progu drzwi. Sophia została nazwana Blair i nie wiedziała prawdy o swoich prawdziwych rodzicach do dnia swoich 18 urodzin. To wtedy zaczęła uczęszczać do Akademii Księżniczek, gdzie podczas spaceru po Pałacu Królewskim ujrzała portret rodziny królewskiej: Izabeli, Reginalda, jej jako dziecko i psa imieniem Książę.

Sophia i jej przyjaciółki zdały sobie sprawę, że Blair to tak naprawdę Księżniczka Sophia. To dlatego, że data wypadku, 26 kwietnia, był dniem, kiedy przybrana matka Sophia znalazła ją na progu swoich drzwi. To sprawiło, że dziewczyny musiały jak najszybciej powstrzymać koronację Delancy, nim będzie za późno. Wkrótce i tak się stało, a Sophia została nową władczynią Gardanii.

Barbie: Akademia Księżniczek
Motto: „W każdej dziewczynie drzemie księżniczka.”

Media: Barbie: Akademia Księżniczek
Postacie: Alexandra PrivetBlair WillowsBrockCapriceDame DevinDelancy DevinEmily WillowsGraceHarmonyJosetteKról ReginaldLorrainePani WillowsKsiążęKsiążę NicholasKsiężniczka HadleyKsiężniczka IslaKsiężniczka MirandaKsiężniczka PortiaUczennice Akademii KsiężniczekKrólowa IsabellaDama Dworu Królowej IzabeliKrólewski SędziaKsiążęce AsystentkiWickellia
Lokalizacje: Café GardaniaGardaniaPałac GardaniiAkademia Książąt
Przedmioty: Królewska Korona Gardanii
PiosenkiChcę dotrzeć na szczyt” • „Urodzona księżniczka” • „We Rule This School

Barbie Akademia Księżniczek Logo
Advertisement