Barbie Wiki
Advertisement

Dominik, król Dalcynii – postać z filmu Barbie jako Księżniczka i Żebraczka.

Historia[]

Król Dominik to bogaty, młody i czarujący król. Jest także bardzo przystojny i utalentowany, jeśli chodzi o grę na instrumentach. Potrafi grać na trąbce, fortepianie i cymbałach. Podobnie jak Księżniczka Anna Luiza, ma nadzieję znaleźć prawdziwą miłość bez żadnego udawania, więc przebrał się za królewskiego pazia. Zakochuje się w Eryce, gdy podszywała się pod Annę Luizę, ale wybacza jej, gdy odkrywa prawdę. Ratuje Erykę pod maską pałacowego strażnika więziennego.

Pod koniec opowieści pragnie, by Eryka z nim została, gdy wreszcie uwolni się od Madame Carp, ale odchodzi, by kontynuować swoją karierę śpiewacką. Zanim odejdzie, daje jej pierścionek zaręczynowy. Kiedy wraca po spełnieniu swoich marzeń, ona i Dominik biorą ślub.

Wygląd fizyczny[]

Dominik ma jasną skórę, niebieskie oczy i krótkie, brązowe włosy.

Osobowość[]

Król Dominik jest dżentelmenem i romantykiem, który wierzy w prawdziwą miłość bez pretensji, i dlatego używa przebrania, by poznać Erykę, którą uważał za Annę Luizę. Dominik także nie chce poślubić zupełnie obcej osoby, takiej jak Anna Luiza. Ceni uczciwość i kogoś z dobrym sercem. Jest bardzo otwarty i niefrasobliwy, ponieważ akceptuje dziwne rzeczy, takie jak księżniczka upadająca po potknięciu się, dziwny szczekający kot, o tym, że (być może) Eryka nie chciała okłamywać go swoją tożsamością, Eryka próbuje uratować księżniczkę od Premingera z Julianem i naprawdę go kocha. Dominik chce zagrać z Wolfie i poznać swoją potencjalną narzeczoną, co nie jest tradycją, szczególnie dla członków rodziny królewskiej. Jest także gotów udać się do innego królestwa, aby poznać swoją przyszłą narzeczoną i opuścić swoje królestwo, zostawiając je bez króla, aby poznać prawdziwą miłość. Mimo że jest mniej formalny niż przeciętny członek rodziny królewskiej, wciąż jest formalny w odpowiednich sytuacjach, co czyni go czarującym. Jest również osobą zrozumiałą, ponieważ rozumie Erykę, jej intencje i pasje. Szybko odkrywa fakt, że Eryka lubi kolor niebieski, kiedy udawała, że ​​lubi ulubiony kolor Anny Luizy, różowy i gatunek róż, "róża stulistna" . Dlatego wybrał dla niej niebieską różę, która ją ucieszyła. Jako miłośnik muzyki był oczarowany głosem Eryki, ponieważ mógł usłyszeć dobroć i wyjątkowość jej serca, które przyciągnęły go do niej jeszcze bardziej po jej spotkaniu. Ma dobre serce.

Ciekawostki[]

  • Jest jedyną postacią graną przez Kena, który używa przebrania i gra na wielu instrumentach. Jest także pierwszym, który gra na instrumencie w serii filmów Barbie.
  • Jest jedyną postacią Kena, która gra na niezwykłym instrumencie. Niezwykły instrument, na którym gra, nazywa się cymbały.

Galeria[]

Barbie jako Księżniczka i Żebraczka
Motto: „Marzenia są po to, by je spełniać.”

Film: Barbie jako Księżniczka i Żebraczka
Postacie: Ambasador BismarkBertieHervéKrólKról DominikMadame CarpMidasNickNackPremingerKsiążę JulianKsiężniczka Anna LuizaKrólowa ErykaKrólowa GenevieveSerafinaWolfie
Lokalizacje: DalcyniaSzwalnia Madame CarpKrólestwo Królowej GenevievePałac Królowej GenevieveKrólewskie Kopalnie
Piosenki:Wolną być” • „Czemu nie?” • „Za głosem serca idź” • „Ja to ty” • „Być księżniczką” • „Słodkie "miau"” • „Że kochasz tylko mnie” • „Za głosem serca idź” • „I'm On My Way

Barbie jako Księżniczka i Żebraczka Logo
Advertisement