Barbie Wiki
Advertisement

Jenna – postać z filmu Barbie i tajemnicze drzwi. Jest serdeczną przyjaciółką księżniczki Alexy i Samanthy.

Jenna lubi tańczyć i stara się pomóc Alexie z nauką kroków, a nawet proponuje zatańczyć walca zamiast Alexy na królewskim balu. Jednak matka Alexy chciała kontynuować tradycję królewskiego walca. Jenna lubi się przebierać.

Charakter []

Z Samanthą tworzą duet papużek-nierozłączek – obie uwielbiają tańczyć i się stroić. Jenna zna się na tańcu i pomaga księżniczce w nauce kroków tanecznych. Oferuje nawet, że zastąpi Aleksę, by ta nie musiała tańczyć walca na królewskim balu, wszakże Adrienne nie wyraża zgody, uznając, iż byłoby to pogwałceniem tradycji.

Wygląd []

Jenna jest brązowooką szatynką z włosami do ramion, o ciemnej karnacji skóry. 

Ubiór codzienny[]

Sukienka Jenny ma błękitny top w białe kwiatowe wzory i ciemnoniebieski kołnierzyk, w talii jest spięta zółtym pasem, niebieska spódnica do kolan, rozkloszowana, ozdobiona kwiatowym wzorem, z żółtą lamówką rąbka. Żółte baleriny. 

Strój balowy[]

Niebieska suknia na szerokich ramiączkach, ze staniczkiem ozdobionym wąską, złotą lamówką, dół gorsetu wycięty w zęby i obrębiony złotą lamówką. Spódnica szeroko rozkloszowana, bez ozdób, do ziemi. Na szyi złoty łańcuszek z błękitnym kamieniem. 

Strój do tańca[]

Niebieska sukienka na jednym ramiączku, top z utwardzonymi miedniczkami stanika, top przechodzi w spódnicę z falban do kolan - podobnie jak w identycznej pod względem kroju sukience Samanthy, każda niżej położona warstwa falban jest ciemniejsza. Główną różnica jest oblamowanie falban, w sukience Samanthy jest ono w kolorze sukienki (fioletowe), a u Jenny skontrastowane z główną barwą stroju (żółte), podobnie jak u księżniczki Aleksy. Na nogach żółte, połyskujące baleriny. 

Barbie i tajemnicze drzwi
Motto: „You never know what you can do, unless you try.”

Media: Barbie i tajemnicze drzwiścieżka dźwiękowa
Postacie: Ambasador HilgoviiKsiężniczka AlexaKsiężniczka MaluciaKsiążę KieranNoriRomyJennaSamanthaBabcia AlexyKrólowa AdrienneKrólowa Jednorożec Małe jednorożceKrólowa ZinniiKról TerranceKról ZinniiBrookhurstNolaPan PrimroseGrodlinKucharkaSkoczkiTrogowieSniffWhiff
Przedmioty: Berło MaluciiRóżdżka AlexyCzarodziejska książkaChwastuch
Piosenki:Co się wydarzy” • „Gdybym miała magię” • „Dość już łez” • „Muszę ją mieć” • „Mam magię” • „Mamy magię
Lokalizacje: GajHilgoviaPałac królewskiSekretny zakątekZinniaPałac królestwa ZinniiTajemnicze drzwiPokój AlexyPokój herbaciany

Barbie i tajemnicze drzwi Logo
Advertisement