Barbie Wiki
Advertisement
To hasło dotyczy postaci z filmu Barbie i Magia Tęczy, zobacz też: Księżniczka Lumina.

Jasnota (ang. Lumina) – księżycowa wróżka, postać z filmu Barbie i Magia Tęczy . Przybywa do Kryształowego Pałacu, aby nauczyć się jak wykonać pierwszą wiosenną tęczę. Głosu użyczyła jej Anna Sztejner. Jest uczennicą Ametysta.

Historia[]

Jasnota pojawia się po raz pierwszy, kiedy Bibi wlatuje do jej pokoju. Próbuje tam powiedzieć Migotce, pixie, o jej fortunie. Migotka odwraca się do Eliny, która mówi "Cześć", a potem "Jestem Elina, a to jest Bibi". Migotka składa ręce i odwraca się dumnie mówiąc, że nie ma ochoty na towarzystwo nieproszonych gości.

Jasnota nagle skacze i mówi Migotce, że zobaczyła coś, co ma związek z Eliną. Odwraca się do Eliny i mówi: "Ty!". Elina wygląda na zaskoczoną, Jasnota idzie w jej stronę mówiąc, że popełniła straszliwy błąd, i że widzi strach, tragedię i zagładę, które do niej idą. Następnie wyskakuje i przedstawia się jej. Jasnota mówi, że widzi przyszłość Elinie po tym, jak pyta ją o czym do niej mówiła.

Migotka wpada we wściekłość i mówi Elinie, że to ona powinna przeprosić, że wtargnęła bez zaproszenia, i że przyszła tu, aby poznać swoją przyszłość, a nie jej, po czym wyrzuca ją z pokoju Jasnoty.

Moce[]

Jasnota jest księżycową wróżką, więc może zobaczyć przyszłość. Jest również dobra w Luminescencji, stąd jej imię Lumina (angielska wersja "Jasnoty"). Wydaje się być całkiem dobra w Tanocie, kombinacji lotu i tańca.

Wygląd fizyczny[]

Jasnota ma niebieskie włosy. Górna część włosów jest związana małym kucykiem, a dolna część jest spleciona i ściągnięta z prawej strony. Ma niebieskie oczy i białą skórę. Skrzydła Jasnoty mają kształt półksiężyców i mają na nich małe gwiazdki. Nosi dwa naszyjniki. Większy ma kształt półksiężyca, a mniejszy gwiazdy. Nosi sukienkę bez ramion, ze wzorem takim samym jak jej buty i ramiona. Sukienka ma obwód wokół talii z gwiazdką. Sukienka sięga jej do kolan i ma jasnoniebieską warstwę na wierzchu.

Galeria[]

Ciekawostki[]

Barbie i Magia Tęczy
Motto: „Razem jesteśmy silni.”

Film: Barbie i Magia Tęczy
Postacie: AmetystAzuraBibiElinaChryzantemaCzarodziejkaLavernaGrzybus MaksimusTopazLipiecBłyskotkaTurmalinJasnotaMigotkaRadośćBajanDidiRubinStrażnicy WróżkolandiiIndygowa strażniczkaSzmaragdowa strażniczka
Stworzenia: Kwiatowe wróżki • Chochliki • PufciakiGrzybiaki • Poniki
Umiejętności: LuminescencjaTanotWiosenny Lot
Lokalizacje: Kryształowy PałacWróżkolandiaMagiczna ŁąkaPeonia • Bagna Niegościnności

Barbie Magic of the Rainbow Logo
Advertisement