Barbie Wiki
Advertisement

Hobie – postać z filmu Barbie jako Roszpunka. Jest królikiem i dobrym przyjacielem Roszpunki i Penelopy. Głosu użyczył mu Andrzej Gawroński.

Historia[]

Nie wiadomo, w jaki sposób Hobie pojawił się w posiadłości Gothela. Jest przyjacielem dwóch innych jeńców Gothel: Roszpunki i Penelopy. Zawsze prosi Roszpunkę (i Penelopę), aby pozostały w posiadłości, aby nie uczynić Gothel bardziej wściekłą niż sama jest. Chociaż, gdy Roszpunka nie przychodziła zbyt długo, Hobie zmusza Penelopę do przejścia przez obraz i przypomnieniu Roszpunce o Gothel.

Pod koniec filmu, po ślubie Roszpunki, Hobie zostaje w zamku, śpiąc na najdelikatniejszych poduszkach z dużą ilością marchwi.

Osobowość[]

Hobie jest niepokojący i często jęczy. Niechętnie dołącza do Roszpunki i Penelopy w ich przygodach, choć bardzo boi się Gothel. Ma dobry słuch i jest bardziej pasywny niż Penelopa.

Wygląd fizyczny[]

Hobie to mały szary królik o szarych niebieskich oczach. Ma lekki brzuch. Daje się zauważyć, że nie bardzo troszczy się o siebie, ponieważ twierdzi, że ma złe plecy i zły wzrok. Powiedział też, że ma na nogach odciski i wrastające paznokcie u stóp. Jednak jego słuch jest nieskazitelny. Hobie również wydaje się mieć akcent, prawdopodobnie szkocki.

Galeria[]

Barbie jako Roszpunka
Motto: „Miłość i wyobraźnia mogą zmienić świat.”

Film: Barbie jako Roszpunka
Postacie: BarbieGothelHobieHugoShellyKról FryderykKról WilhelmOttoPenelopaKsiążę StefanKsiążę TommyKsiężniczka KatrinaKsiężniczka LorenaKsiężniczka MelodyRoszpunkaMatka RoszpunkiZłotnik
Przedmioty: Pędzel Roszpunki
Lokalizacje: Posiadłość GothelZamek Króla FryderykaKrólestwo Króla Fryderyka
Piosenki:Constant As The Stars Above” • „Rapunzel Theme” • „Wish Upon A Star

Barbie jako Roszpunka Logo
Advertisement