Barbie Wiki
Advertisement
Gloss Angeles

Gloss Angeles – lokacja z filmu Barbie i Sekret Wróżek. Jest to miasto wróżek rządzone przez Księżniczkę Graciellę i jej męża Księcia Zane'a.

Tajne przejścia[]

Aby dostać się do Gloss Angeles, wróżka musi utworzyć portal, albo użyć tajnych przejść. Barbie, Raquelle, Carrie i Taylor używają przejścia, aby udać się do Paryża i użyć portalu Lilliany Roxelle, aby udać się do Gloss Angeles, ponieważ jest to jedyny portal, którego księżniczka nie zablokowała.

Geografia[]

Gloss Angeles to miasto składające się z latających wysepek. Nie ma dna. Aby szybko podróżować na wyspy, wróżki mogą użyć tub powietrznych, szybkich wirów, do któych mogą wlecieć od środka. Kiedy wróżki wlatują do budynków, drzwi są bramami, które się otwierają jak widzimy w Skrzydło i Powidło.

Przedmioty[]

Większość rzeczy w Gloss Angeles ma skrzydła, tak jak okulary przeciwsłoneczne, deski surfingowe, filiżanki i torebki. Ludzie, któzy udają się do Gloss Angeles, mogą kupić przypinane skrzydła.

Populacja[]

W Gloss Angeles znajdują się głównie wróżki, ale także ludzie, na przykład Reena i niektóre zwierzęta. Niektóre zwierzęta to pegakucyki, psy i koty, wszystkie ze skrzydłami.

Prawo[]

Carrie i Taylor zostały wygnane z Gloss Angeles przez księżniczkę, przez nieporozumienie. Gdyby zostały tam zauważone, prawdopodobnie zostałyby aresztowane przez strażników. Jest także prawo wróżek dla ludzi. Jeśli człowiek poślubi wróżkę, musi pozostać w Gloss Angeles, na zawsze.

Moda[]

Wróżki w Gloss Angeles są bardzo modne, a niektóre są nawet wróżkami mody, tak jak Carrie lub Taylor. Kiedy Barbie i jej przyjaciółki przybywają do Gloss Angeles, jest tam wiele wróżek z pudełkami po zakupach. Zamiast billboardów, reklamy są hologramami w powietrzu.

Jest tam sklep dla ludzi przybywających do świata wróżek, Skrzydło i Powidło, aby kupić dopinane skrzydła. To właśnie tam Barbie i Raquelle kupują skrzydła, dzięki czemu mogą latać wokół Gloss Angeles, jeśli są same i mają kłopoty, muszą się ratować.

Ciekawostki[]

  • Gloss Angeles to gra słów Los Angeles.

Galeria[]

Barbie i sekret wróżek

Motto: „Przebaczenie pozwala ci latać.”
Film: Barbie i sekret wróżek
Postacie: BarbieCarrieCrystalGraylenKenLilliana RoxellePegakucykksiążę ZaneKsiężniczka GraciellaAsystenci księżniczki GracielliRaquelleReenaTaylorTracy Clinger
Lokalizacje: Dom plażowyFairy FlywayGloss Angeles • Paryż • Dom Lilliany RoxellePałac księżniczki GracielliU Wally'egoSkrzydło i Powidło
Piosenki:Can You Keep A Secret

Barbie i sekret wróżek Logo
Advertisement