Barbie Wiki
Advertisement

Fioletowowłosa syrena – postać z filmu Barbie: Perłowa Księżniczka, która w wersji oryginalnej dubbingowana jest przez Tabithę St. Germain.

Historia[]

Po raz pierwszy widzimy ją na ekranie, gdy w salonie La Mer, leżąc w leniwej pozie, przegląda kolorowe czasopismo (wraz z żółwiem w diademie), niedługo potem madame Ruckus zleca Luminie ułożenie jej włosów. Pierwsza klientka naszej bohaterki, domaga się fryzury ze zdjęcia w inkryminowanym tygodniku. Lumina odradza jej to, a potem, korzystając z perłowej magii układa jej wysoki kok. Gdy syrena widzi efekt w lustrze jest zachwycona, ściska Luminę i odpływa. Potem zobaczyć ją jeszcze można, gdy z inną syreną (także klientką Luminy) mija Spike'a na balu (uznaje go za słodkiego), jest jedną z syren tłoczących się wokół niego w jednej z kolejnych scen. Występuje także w kilku układach tanecznych.

Wygląd[]

Ma fioletowe włosy, niebieskie oczy, fioletowy ogon z jasnofioletową i fioletową płetwą ozdobioną czterema sznurami pereł. Jej pierwsza fryzura to koński ogon spięty perłami, potem Lumina układa jej wysoki, zaplatany kok z grzywką, której jeden kosmyk opada na czoło. Kok jest ozdobiony fioletowymi perłami układającymi się w coś w rodzaju kwiatka, a grzywka podwójnym sznurem, od którego odchodzą trzy spirale. Leżąc na wersalce w salonie ma polakierowane na różowo paznokcie, w następnych scenach już nie.

Nosi jasnofioletowy stanik bez uwydatnionych miedniczek ozdobiony czterema rzędami żółtych pereł; pojedyncze ramiączko jest również ozdobione dwoma rzędami żółtych pereł. Noszona przezeń spódnica ma na górze fioletowy pas materiału (węższy niż jego odpowiednik w ubiorze Luminy), ozdobiony dwoma sznurami żółtych pereł i małą żółtą muszelką, Jej wąska, ciemnofioletowa spódnica do 1/3 ogona jest ozdobiona kilkoma sznurami fioletowych pereł.

Charakter[]

Wygląda na osobę towarzyską, ekstrawagancką i lubiącą się bawić. 

Ciekawostki[]

Podobnie ułożone włosy mają Dame i Delancy Devin (Barbie: Akademia Księżniczek) oraz królowa Zinnii (Tajemnicze dzwi).

Galeria[]

Barbie: Perłowa Księżniczka
Motto: „Always leave things better than you found them.”

Film: Barbie: Perłowa Księżniczka
Postacie: KudaKsiężniczka LuminaCaligoDolphinFergisScyllaSpikeMurrayMadame RuckusKról NereusKrólowa LoreleiGarth i WormwoodSandrineCoraKsiążę Delphinfioletowowłosa syrenaOddział z trójzębami
Przedmioty: Perła MorzaBransoletka Luminy
Lokalizacje: OceandiaSalon La MerSekretna grota
Piosenki:Mermaid Party!” • „Light Up The World

Barbie The Pearl Princess Logo
Advertisement