Barbie Wiki
Advertisement
To hasło dotyczy postaci z filmu Barbie: Akademia Księżniczek, zobacz też: Emily.

Emily Willows – postać z filmu Barbie: Akademia Księżniczek. Jest adoptowaną córką pani Willowsi adopcyjną siostrą Blair. Mieszkała w ubogiej dzielnicy stolicy Gardanii wraz z panią Willows i Blair. W wersji oryginalnej dubbingowana przez Madeline Peters, w polskiej Natalię Jankiewicz.

Charakter[]

Emily marzy o byciu księżniczką – nosi koronę z papieru i bawi się ze z przybraną siostrą Blair. Łatwo się ekscytuje, szczególnie gdy w telewizji pokazują coś związanego z księżniczkami, królowymi i rodziną królewską – podekscytowana wyczekiwała corocznej parady księżniczek. Rysuje obrazki siebie, przybranej matki i Blair jako księżniczek (ich kolekcja wisi na lodówce). Emily lubi tańczyć i uwielbia telewizję. Kocha Blair i jest gotowa zrobić dla niej wszystko.

Historia[]

Emily zgłosiła ciężko pracującą na ich utrzymanie siostrę do loterii królewskiej. Gdy Blair dowiaduje się, że to ją wylosowano i zostanie przyjęta do Akademii Księżniczek, ma wątpliwości, czy może zostawić chorą matkę z małą Emily. W końcu przyjmuje miejsce w Akademii, ponieważ uważa, że nauka pozwoli jej zapewnić mieszkanie w lepszej dzielnicy swej przybranej rodzinie.

W szkole Blair otrzymuje list oraz paczkę w której przybrana siostra umieściła jej osobiste rzeczy, w tym rysunki, które Blair rysowała będąc małą dziewczynką. Gdy Emily dowiaduje się, że Blair to zaginiona księżniczką Sophia, jest wstrząśniętą, ale jednocześnie bardzo szczęśliwa, sądząc, że również i ona jest księżniczką. Była szczęśliwa, ponieważ oznaczało to, że ona też jest księżniczką. Emily i pani Willows zamieszkały w pałacu jako członkowie rodziny królewskiej, a życie Emily stało się wspanialsze, niż kiedykolwiek marzyła.

Wygląd[]

Emily jest szatynką o krótkich włosach ułożonych prostą fryzurę z grzywką i dwoma końskimi ogonami spiętymi fioletowymi gumkami. Ma jasną karnację skóry i brązowe oczy. W filmie nosi tylko jeden ubiór, fioletową kraciastą flanelową koszulę założoną na jasnofioletowy T-shirt, czarne dżinsy i fioletowe buciki na płaskim obcasie. Emily lubi bawić się w księżniczkę, toteż zrobiła korony dla siebie i Blair - jej była ze złotego i błyszczącego kolorowego papieru udającego klejnoty. Blair zakłada na głowę Emily królewską koronę Gardanii, kiedy jej przybrana siostra przybywa na przyjęcie w Akademii Księżniczek.

Barbie: Akademia Księżniczek
Motto: „W każdej dziewczynie drzemie księżniczka.”

Media: Barbie: Akademia Księżniczek
Postacie: Alexandra PrivetBlair WillowsBrockCapriceDame DevinDelancy DevinEmily WillowsGraceHarmonyJosetteKról ReginaldLorrainePani WillowsKsiążęKsiążę NicholasKsiężniczka HadleyKsiężniczka IslaKsiężniczka MirandaKsiężniczka PortiaUczennice Akademii KsiężniczekKrólowa IsabellaDama Dworu Królowej IzabeliKrólewski SędziaKsiążęce AsystentkiWickellia
Lokalizacje: Café GardaniaGardaniaPałac GardaniiAkademia Książąt
Przedmioty: Królewska Korona Gardanii
PiosenkiChcę dotrzeć na szczyt” • „Urodzona księżniczka” • „We Rule This School

Barbie Akademia Księżniczek Logo
Advertisement