Barbie Wiki
Advertisement
To hasło dotyczy postaci z filmu Barbie i magia pegaza, zobacz też: Królowa.

Dygotka (ang. Shiver) – postać z filmu Barbie i magia pegaza.

Historia[]

Pewnego dnia podczas jazdy na łyżwach księżniczka Annika zauważyła małego niedźwiadka polarnego. Kiedy wzięła go w ręce zauważyła, że dygocze, więc nazwała ją Dygotka. Annika postanowiła zabrać ją ze sobą do zamku, ale rodzice byli temu przeciwni. Po kłótni Annika pobiegła do swojego pokoju, a następnie powiedziała Dygotce, że chciałaby pójść na przyjęcie. Po przerwanym przyjęciu ucieka przed Wenlockiem wraz z Anniką i Briettą.

W Pałacu Obłoków Dygotka dobrze się bawi z Księżniczkami Obłoków, a gdy Annika leci szukać elementów Różdżki Światła leci z nią. Gdy zostają uwięzione w Zakazanym Lesie, ratuje ich Aidan i żartobliwie nazywa Dygotkę „kuzynką Anniki”, kpiąc z jej związku z pegazem Briettą.

Później Dygotka wraz z Anniką zostały złapane przez Olbrzyma Olliego i włożeni do jego garnka. Dygotce podobało się ciepło, ale Annika znajduje sposób na wyjście zagadując Olliego. Później, kiedy przybywają, aby znaleźć klejnot, oświetlony wieczną nadzieją, Dygotka wywołuje lawinę w jaskini skarbów, ponieważ wzięła dużo klejnotów.

Kiedy Wenlock zaatakował Annikę, Dygotka obudziła Briettę i pokazała jej Annikę w tarapatach. Następnie dołączyła też do Anniki i Aidana w ich lodowym wyścigu do zamku Wenlocka. W zamku Wenlocka Annika poprosiła Dygotkę, by ta znalazła Różdżkę Światła.

Choć początkowo Dygotka zaczyna bawić się klejnotami, to potem znajduje różdżkę, ale odpadł z niej klejnot. Następnie Dygotka pojawia się w ostatniej scenie – jeżdżąc na łyżwach w Pałacu Obłoków wraz z Anniką i Aidanem. Tam ma na sobie koronę i spódniczkę.

Galeria[]

Barbie i magia pegaza
Motto: „Zawsze jest nadzieja.”

Film: Barbie i magia pegaza
Postacie: Książę AidanOjciec AidanaKsiężniczka AnnikaKsiężniczka BriettaDygotkaKrólowa Obłoków RaylaKsiężniczka Obłoków BezKsiężniczka Obłoków PąsKsiężniczka Obłoków RóżaErykFerrisKrólKrólowaOllieWenlockŻony WenlockaGryf Wenlocka
Przedmioty: Różdżka Światła
Lokalizacje: Królestwo ObłokówPałac ObłokówZakazany Las
Piosenki:Hope Has Wings

Barbie i magia pegaza Logo
Advertisement