Barbie Wiki
Advertisement
Maluciascepterlarge

Berło Malucii – przedmiot z filmu Barbie i tajemnicze drzwi. Księżniczka wykorzystuje je, by wykradać cudzą magię. Im więcej wykradnie magii, tym większa staje się jego górna część (głowica).

Malucia umie wyśmienicie korzystać z możliwości dawanych przez berło: ostatecznie pozbawia magicznych mocy wszystkie pozostałe istoty w Zinnii. Im więcej magii wchłaniało, tym stawało się większe.

Malucia dwukrotnie walczyła z Alexą przy pomocy berła – za pierwszym razem w Gaju, kiedy to Alexa straciła różdżkę i uciekła, i w sali tronowej pałacu, Malucia zdobyła miażdżącą przewagę odbierając całą magię Alexie. To jednak spowodowało rozerwanie berła.

Opis []

Maluciacrush

Berło Malucii miało rzeźbione, złote stylisko (rączkę) ozdobione na końcu błękitnym szmaragdem. Drugi niebieski szmaragd odgraniczał je od podstawy głowicy berła, która miała kształt złotej korony. Głowica berła była kulista, barwy niebieskiej, w trakcie odbierania magii stawała się różnokolorowa. Początkowo miała rozmiar pięści - potem w miarę zabierania magii mieszkańcom Zinnii stopniowo rosło. Po zdobyciu przez Malucię magii rogów jednorożców, głowica berła stała się większa od ludzkiej głowy. Wzrasta także jego masa - już w chwili odebrania magii Królowej Jednorożca i jej dzieciom księżniczka musiała podnosić berło oburącz.

Ciekawostki []

  • Lalka Maluci, a także wizerunek Malucii w zamku księżniczki Malucii (zabawka firmy Mattel) ma nieco inne berło: różowe, z głowicą zwieńczoną koroną.
  • W filmowych wpadkach (bloopers): pokazano dwie pomyłki Malucii w trakcie korzystania z mocy berła.

Galeria[]

Barbie i tajemnicze drzwi
Motto: „You never know what you can do, unless you try.”

Media: Barbie i tajemnicze drzwiścieżka dźwiękowa
Postacie: Ambasador HilgoviiKsiężniczka AlexaKsiężniczka MaluciaKsiążę KieranNoriRomyJennaSamanthaBabcia AlexyKrólowa AdrienneKrólowa Jednorożec Małe jednorożceKrólowa ZinniiKról TerranceKról ZinniiBrookhurstNolaPan PrimroseGrodlinKucharkaSkoczkiTrogowieSniffWhiff
Przedmioty: Berło MaluciiRóżdżka AlexyCzarodziejska książkaChwastuch
Piosenki:Co się wydarzy” • „Gdybym miała magię” • „Dość już łez” • „Muszę ją mieć” • „Mam magię” • „Mamy magię
Lokalizacje: GajHilgoviaPałac królewskiSekretny zakątekZinniaPałac królestwa ZinniiTajemnicze drzwiPokój AlexyPokój herbaciany

Barbie i tajemnicze drzwi Logo
Advertisement