Barbie Wiki
Advertisement

Aramina – postać z filmu Barbie i Trzy Muszkieterki. Jest byłą pokojówką, uczącą się muszkieterką oraz utalentowaną tancerką.

Historia[]

Aramina jest jedną z pokojówek pracujących na zamku w Paryżu; potajemnie marzy o byciu muszkieterą, a Hélène uczy jej umiejętności. Jej bronią jest para wachlarzy.

Osobowość[]

Aramina jest najbardziej romantyczną z pokojówek, uwielbia tańczyć balet i śnić na jawie. Zawsze myśli, że wszyscy wydają się mili, a chłopcy zawsze są marzycielami.

Wygląd fizyczny[]

Aramina ma jasną skórę, zielone oczy i rude włosy. Nosi strój pokojówki w kolorze zielono-turkusowym. Na balu nosi koronkową suknię z różowymi i cyjanowymi mankietami i wzorem, niebieską maskę i morską zieloną opaskę.

Galeria[]

Ciekawostki[]

  • Wygląd Araminy w pierwszym zwiastunie filmu, przypomina Melody z filmu Barbie i Diamentowy Pałac.
  • Miała nazywać się Rosemonde, ale zostało zmienione na Aramina, ponieważ bohater z książki Trzej Muszkieterowie nazywał się Aramis.
  • Pierwsze szkice Araminy pokazują ją długimi włosami, gdy jest w mundurze pokojówki. Ale w filmie jej włosy są związane w kok; ma inną fryzurę w stroju muszkieterki.
  • Wachlarze występują również w filmie Barbie i 12 tańczących księżniczek oraz Barbie jako Księżniczka Wyspy.
  • Jest grana przez Summer.
Barbie i Trzy Muszkieterki
Motto: „Dzięki odwadze zrealizujesz marzenia nawet wtedy, gdy wszyscy inni mówią, że to niemożliwe.”

Film: Barbie i Trzy Muszkieterki
Postacie: AlexanderAraminaBrutusCorinne D'ArtagnanHélèneMadame de BosséMariaMietteMonsieur TrevilleFilipKsiążę LudwikRenéeViveca
Wydarzenia: Bal Maskowy
Lokalizacje: Farma Corinne • Paryż (Francja) • Pałac Księcia Ludwika
Piosenki:Razem tak” • „Wiem czego chcę” • „Unbelievable

Barbie i trzy muszkieterki Logo
Advertisement