Barbie Wiki
Advertisement

Anu – postać z filmu Barbie: Mariposa i baśniowa księżniczka. Przyjaciel i pupil księżniczki Catanii. W wersji oryginalnej dubbingowany przez Kathleen Barr.

Wygląd[]

Anu ma szmaragdowozielone futro i duże brązowe oczy. W przeciwieństwie do Zee, która zdaje się składać się wyłącznie z głowy, dysponuje nogami i łapami. Lata na małych, szmaragdowozielonych skrzydełkach. Na bal w Skrzydłolandii zakłada czarną muszkę.

Historia[]

Anu widzimy po raz pierwszy, gdy Mariposa spotyka Catanię. Od razu nie podoba mu się Zee, wpierw podlatuje z groźną miną i wycofuje się dopiero po napomnieniu księżniczki, na pożegnanie rzuca w Zee jabłkiem. Pufciak Mariposy chce mu oddać, jednak Catania szybko zamyka okno, by ojciec nie spostrzegł, że złamała jego zakaz, więc Zee wpada na szybę. 

Gdy ambasadorka Skrzydłolandii przybywa na audiencję do sali tronowej, Anu siedzi na kolanach Catanii. Potem, podczas podwieczorku, Zee wpierw trafia kostką cukru wprost w pyszczek Anu, a drugą ją zestrzeliwuje. Następnie ciśnięte ciastko odbija się od tacy, którą Zee, niczym tarczą, się zasłania i trafia prosto w króla Regelliusa.

Po takim początku, stosunki obu futrzaków mogą układać się tylko lepiej – Anu pomaga Catanii urządzić pokój Mariposy zgodnie ze stylem motylich wróżek. Zee i Anu tańczą razem na królewskim balu w Błyszczylandii i na balu w Skrzydłolandii.

Barbie: MariposaBarbie: Mariposa i baśniowa księżniczka
Motto: „The most beautiful thing you can be is yourself.” • „Najłatwiej zdobyć prawdziwego przyjaciela po prostu będąc nim samym.”

Film: Barbie: Mariposa i jej motylo-wróżkowi przyjaciele.Barbie: Mariposa i baśniowa księżniczka
Postacie: AnemonAnuBibiBorisKoralDidiElinaLord GastrousGwyllionHennaKról RegelliusKsiążę CarlosKsiężniczka CataniaKrólowa MarabellaMariposaRaylaRaynaSkizytyTalaylaTrzepotkiWillaZeeZinzie
Lokalizacje: SkrzydłolandiaPrzedzikośćJaskinia OdbiciaSypialnia MariposyPałac Królowej Marabelli Wodne WiryBłyszczylandiaPałac Króla RegelliusaWodospad Blasku
Przedmioty: IliosOdtrutka na IliosKrysztalitSkrzydłokwiat
Piosenki:Only A Breath Away” • „Be A Friend” • „Fly High

Barbie Mariposa Logo
Advertisement